Kitchen Gadget #2


Drugi post sa kuhinjskim gadgetima posvećem je silikonskoj kesi sa 14 nastavaka, spravici za rezanje kora za torte i mrežici koja je odlična za krofne!

Silikonsku kesu sa nastavcima za ukrašavanje torti i kolača ganjam već neko vrijeme i napokon sam našla neku koja mi odgovara. Volim šarati torte i kolače, imam nerve za to, zanimljivo mi je skroz :) Ova kesa mi je taman veličine, ni mala ni velika. Onako fino mi je raditi s njom, a i nastavci nisu losi za ovako nas obične domaćice. Ukoliko pravite torte za prodaju onda je bolje da uzmene nešto profesionalnije. Sviđa mi se što je kesu lako oprati. Plastični dio kojim se spaja kesa i nastavak za ukrašavanje je odličan, dobro sve ulegne i ne spada, ne pravi probleme i ne izlazi višak šlaga. Već sam je koristila i zadovoljna sam :)

Možete je pronaći klikom - ovdje





Sljedeća stvarčica je ova žica za rezanje kora za torte. Volim praviti jednu tortu kod koje se peče jedna kora koju je potrebno prerezati i nikad je ne prerežem baš na sredini pa se iznerviram :D Najviše sam zbog toga i nabavila ovo malo čudo koje ima dvije žice koje se mogu skidati, ali i podšavati na određenu visinu. Nisam još uvijek isprobala, ali budem uskoro jer me baš zanima da li ću uspjeti od prve lijepo prerezati kao one tete na youtube :D

Link je ovdje 



I treća stvar je ova kao mrežasta velika kašika, nemam pojma kako se to uspravi pravo zove. Ali je odlično za krofne :D Ne samo za krofne, dobro je i za pomfrit i pohovanje i još dosta toga, ali pošto je ovaj post posvećen gadgetima za torte i kolače zato i kažem da je odlično za krofne. Ukoliko pravite krofne ovo vam je potrebno jer lakše iscuri višak ulja. Ovo se može naći i kod nas u skoro svim marketima, ali eto ja sam soje naručila online i jako je kvalitetno i čvrsto!

Link - ovdje




Hvala na čitanju <3

Nema komentara