Black and white - embroidered


Vez je već duže vrijeme veoma popularan, a ja sam ovaj trend rado prihvatila. Sviđa mi se i na majica, košuljama, hlačama, jaknama, torbama itd.
U posljednjoj narudžbi izabrala sam dvije majice sa vezom, crnu i bijelu.
Nekoliko puta sam spominjala da ne volim crnu boju, ali ova majica mi je divna!
Bijela je isto tako lijepa i ima vez naprijed koji se širi na leđa. Super se kombinuje i zanimljivo izgleda. Jedina mana je to što je malkice prozirna. Kad obućem bež grudnjak to se i ne primjeti.
Crna majica ima vez na lijevom rukavu i to samo sa prednje strane. Ona nije prozirna, materijal je mal čudan, rasteže se malo i prilično skuplja dlačic zbog čega ja crno i ne volim. Ovu majicu još uvijek nisam nosila, nadam se da se neću znojiti u njoj zbog materijala. 

Bijela majica - ovdje
Crna majica - ovdje








Hvala na čitanju <3

Nema komentara