Farmasi Illumination - silver & gold


Vjerovatno ste već pročitale puno recenzija o Farmasi iluminatorima, ali želim im i ja ustupiti mjesto na svom blogu jer sam ih počela redovno koristiti.
Farmasi iluminator moguće je mješati sa puderom za postizanje zdravog sjaja i izgleda kože, te se može koristiti kao highlighter. Ja ga koristim samo kao hajlajter, kao iluminator ga nisam pokušala koristiti, te ću u nastavku posta pisati hajlajteri jer mi je tako lakše :)
Dostupne su dvije nijanse - silver i gold.
Silver nijansa ima neki rozi, hladniji odsjaj sa srebrnim sitnim česticama, dok Gold nijansa ide na bronzanu nijansu.


Budući da imam svjetliji ten smatrala sam da će mi više odgovarati silver, te sam njega na početku najviše i koristila, a gold sam isprobala samo na ruci. Nakon nekoliko dana isprobala sam i gold nijansu jer sam radila i konture i bronzer stavljala i oduševila se kako izgleda. Moram priznati da mi je sad gold i draža od silver nijanse.
Oba iluminatora - hajlajtera sadrže po 25 ml. Možda će se nekome učiniti kao dosta malo, ali ja smatram da uopšte nije jer je potrebno sasvim malo proizvoda za nanošenje. Zadovoljna sam pigmentacijom, Tekstura im je tečna, ali i kremasta. Treba ih malo pažljivije istisnuti iz tubice jer stvarno nije potrebno puno proizvoda ako se koriste kao hajlajter. Ja istisnem malo na ruku pa onda prstom napravim par tačkica na licu i onda prstom lagano utapkam i izblendam da se lijepo stopi sve. Ako slučajno stavim više proizvoda onda nakon utapkavanja prstom uzmem četkicu i dodatno sredim da ljepše izgleda. Ono što mi je ostalo na prstu pređem po vrhu nosa.


Ja sam zadovoljna efektom ovih iluminatora, nisu napadni, lijepo izgledaju na jagodicama, daju fin sjaj, nije ništa intenzivno i jako, nego za mene baš onako kako i treba da se vidi. Doduše, zavisi i od količine, koliko stavite, ali ja mislim da ljepše izgledaju kad se nanese malo proizvoda, ja se ne volim sijati previše.


Osobno smatram da bi silver nijansa ljepše izgledala na djevojakama koje imaju svjetliji ten, pa i roskast podton, dok je gold po meni pogodniji za djevojke sa žućkastim podtonom, i silver meni ide ljepše ako koristite samo rumenilo, dok mi gold ljepše izgleda uz bronzer. Valjda nisam puno zakomplikovala, ali ja ih tako koristim, u takvim kombinacijama mi se sviđaju kako izgledaju na mom licu, što uopšte ne znači da će gold ružno izgledati na djevojkama sa svijetlim i roskastim podtonom i obrnuto, ja imam svijetao ten i oba super izgledaju, ali opet sam iznjela samo neko svoje mišljenje ukoliko se dvoumite između ove dvije nijanse, posebno ako ih planirate koristiti i kao iluminatore, a ne samo kao hajlajtere. Ne znam kako izgledaju kad se koriste kao iluminatori tj kad se mala količina doda u puder pa se sve sjedini i onda nanosi na lice, ne znam koliko bi se primjetile ove sitne čestice, pa svakako ako ga planirate kupiti i koristiti u tu svrhu pročitajte malo recenzije po našim blogovima. Ako ne znate koje su sve djevojke pisale recenzije, onda samo pogledajte Farmasi BiH facebook stranicu jer oni podijele sve recenzije svojih proizvoda.


U trenutnom katalogu za maj cijena ovih iluminaora - hajlajtera je 7,95 KM, dok je redovna cijena 11,95 KM. Smatram da nisu skupi jer je potrebna mala količina proizvoda pa će baš dugo trajati ova jedna tubica :)

*PR proizvod

Hvala na čitanju, šaljem vam pozdrave :)

3 komentara

  1. Zahvaljujuci tebi, odlucila sam se za Silver i u zadnje vrijeme ga bas koristim cesto...Nije napadan, da lijep sjaj...Gold mi nekako pretaman, ali sam kupila Aurin zlatni iluminator pa sam time kompenzirala nemanje Farmasijevog Golda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je sto si zadovoljna <3 I ja cu uzeti taj Aurin, bas je hvaljen :D

      Izbriši
  2. Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se moj muž vratio zauvijek i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: drapata4@gmail.com ili možete ga dobiti putem njegovog Whatsappa ili Vibera:(+447307347648)

    OdgovoriIzbriši