Kitchen Gadget #1


Po prvi put na blogu želim s vama podijeliti neke gadgete za kuhinju. Najaila sam ovakve postove podavno na Facebook stranici, ali sam totalno zaboravila na to, pa ću u narednih nekoliko postova podijeliti gadgete koje ja volim i koristim. Većinom su naručeni sa raznih sajtova.
Danas vam želim pokazati dvije spravice za bijeli luk.
Ja sam godinama mrzila bijeli luk, ali u posljednjih godinu dana trudim se stavljati ga u jelo zbog poboljšanog ukusa i navikla sam se, više mi ne smeta puno ni njegov miris.
Želim vam pokazati spravice koje ja najviše koristim jer usitne luk toliko da se skoro i ne osjeti!

Prva su "kliješta" - ne znam kako se ovo zove pa mi je prva asocijacija bila kliješta hahaha
Ovakvu spravicu sam imala i prije, ali je nisam koristila jer puno luka ostane unutra. Razlog tome je to što su sve spravice poput ove koje sam do sad isprobala imale ravnu pločicu koja istiskuje luk. Nadam se da razumijete na šta mislim. Međutim ova spravica,0ili vam ga moja kliješta, ima male izbočine koje prolaze kroz mrežicu i time istiskuju sve. Nema onih kao listića što ostanu sa ravnom pločicom. Možda će nekome zvučati glupo, ali mene je ovaj proizvod oduševio :D

Link je - ovdje







Sljedeći proizvod koji mi je prilično koristan je ovo malo rende/ribež za bijeli luk ponovo.
Vrlo jednostavno se koristi, ima zaštitni poklopac kojim potiskujete luk i rendate kao i inače. Ništa posebno, ali eto ako ne volite miris bijelog luka i želite da bude sitan, a ne želite ga sjeckati jer ruke se osjete čitav dan, onda je i ovo super rješenje. Ja sam ga redovno koristila dok nisam nabavila gore pomenuta kliješta, a sad ga rijetko koristim. Čini mi se da sam ga naručila na Rosegal sajtu, ali trenutno nije dostupan pa pogledajte na ostalim sajtovima, ako vas zanima, jeftino je.






Hvala na čitanju <3

Nema komentara