Rimmel Stay Matte puder u kamenu

Ok, znam, svi već znamo za ovaj puno hvaljeni Rimmel Stay Matte puder u kamenu. Za mene je ovo još jedan proizvod koji sam kupila na preporuku drugih blogerica koje ga već jako dugo hvale na svakom blogu :D

Ovaj puder kupila sam prije mjesec i po i od tada ga redovno koristim kad se šminkam.

Puder dolazi u jednostavnom, plastičnom pakovanju koje sadrži 14 grama.
Čitajući mnoge recenzije primjetila sam da djevojkama smeta pakovanje ovog pudera, da im se brzo raspalo, puklo i samo otvaralo ako ga nose u torbi. Ja za sad nisam imala tih problema, još uvijek je pakovanje isto kao kad sam ga kupila. Ja ne nosim ovaj puder u torbi i ne šminkam se svaki dan... Još uvijek se ni slova nisu počela brisati, pazim da ih ne diram jer jako ružno izgleda kada se počnu brisati. Mislim da bi Rimmel trebao poraditi malo na pakovanju jer je ovo njihov najpopularniji puder, mogu nam bar malo popraviti pakovanje :D Mada za cijenu od 7-8 KM za ovako dobar proizvod, ne možemo toliko ni prigovarati za loše pakovanje :D

Uz ovaj puder ne dolazi spužvasti aplikator kao kod većine drugih pudera u kamenu. Ako ga nosite u torbici, a ne da vam se nositi četkicu uz njega. uvijek se možete poslužiti običnom blaznicom. Meni su one i bolje za ovakve proizvode, više su higijenske nego one spužvice, i ne morate se mučiti oko njih prati ih i čekati da se osuše. Ovako blaznicu svaki put kad je upotrijebite zamjenite novom :)

Puder je dostupan u 5 nijansi koje su veoma slične. Ja sam ih probala sve na ruci i iskreno nisam vidjela baš neku razliku, mala razlika u nijansama, gotovo neprimjetna. Ja sam se odlučila za nijansu 001 Transparent. Imam jako svijetao ten, teško nađem odgovarajuću nijansu tečnog pudera, nekad mi i najsvjetliji bude taman :D Zbog toga puder u kamenu ili prahu uvijek uzmem transparent.
Ako vas zanima, sastojke možete naći na fotografiji ispod: 


Mislim da je ovo do sada najrealnija naljepnica koju sam vidjela. Jedino sam na ovom puderu primjetila da su realno napisali da puder traje 5 sati. Iskreno malo mi je muka od onih silnih reklama i pudera koji traju 12 ili 24 sata na licu, a nestanu za 3-4 sata -_-

Moja koža lica je normalna i ovaj puder mi baš odgovara. Ne ostavlja onaj brašnasti izgled na koži kao neki drugi puderi koje sam probala, pa kad se ogledam na suncu kao da imam prašinu na cijelom licu :D Ovaj mi se fino nekako stopi sa tečnim puderom i super izgleda i nije težak na licu, ne isušuje kožu. Moram napomenuti i da nemam nekih većih problema sa sebumom, samo malo oko nosa i nekad malo na bradi što meni i ne smeta baš, neprimjeti se puno pa zato i nemam običaj nosati puder u kamenu u torbi.


Ovaj puder ima malu pokrivnu moć, malo više ćete postići ako ga nanosite spužvicom nego kad ga nanosite četkom. Ja ga stavljam Real Techniques powder brush četkicom i meni je to dovoljno. Ima blag prijatan miris koji ne osjetim kada ga nanesem na lice. Iako ovaj puder ne koristim svaki dan već sam ga prilično potrošila, a kad se šminkam nanesem ga samo jednom i to je to, pa zbog toga smatram da se ovaj puder prilično brzo troši. Kod mene se ova šara kao leptirić neki više ne vidi :D Ali nije skup pa to i nije neki veliki problem.


Ja sam jako zadovoljna ovim puderom, mislim da odgovara i djevojakama sa masnom i suhom i normalnom kožom. Ne pravi nikakve probleme na licu :D Vjerovatno ću ga nastaviti kupovati jer mi odgovara i cijena a i sam proizvod.

Da li ste vi koristile ovaj puder? Da li i vi spadate u grupu obožavaoca Rimmel Stay Matte pudera u kamenu? :)

Hvala Vam na čitanju :)

Broj komentara: 27

  1. Obozavam ovaj puder i koristim ga godinama. Iako ne volim mat izgled koze, jer ga uvek vezujem za onaj brasnjavi izgled na povrsini koze, ovaj puder se savrseno stapa sa tecnim puderom. Nanosim ga samo na T-zonu i za to mi je savrsen ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas se savrseno stapa sa tecnim puderom, zato ga najvise i volim :) I ja ne volim skroz matirano zato nanesem tanki sloj velikom cetkom i lijepo izgleda :)

      Izbriši
  2. Nedavno sam i ja kupila ovaj puder, u istoj nijansi, i od tada ga koristim. Zadovoljna sam za sada...moram još malo da ga testiram. :)
    Nisam ni ja primetila nekuveliku razliku kada sam birala, mada pod onim svetlima u DM-u sve izgleda dosta svetlije. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je sto si i ti zadovoljna :) tacno na onim svjetlima sve izgleda lijepo i odgovarajuce haha ja uvijek izadjem napolje na svjetlost da vidim kakva je stvarno nijansa :D

      Izbriši
  3. Koristim ga već dugo,vjerovatno od prije nego što su počele recenzije i prije nego što sam počela čitati recenzije.Jedan od boljih drogerijskih pudera u kamenu,posljedni put pri kupovini sam uzela nijansu 005 pa mi je malo ''taman'' kada ga potrošim,kupujem novi u ovoj nijansi u kojoj ti imaš 001,jer i ja imam svjetao ten.Koji tečni puder koristiš i koju nijansu? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova nijansa je stvarno odlicna, meni je super... Vec duze vrijeme koristim Bourjois Healthy mix serum u nijansi 52 vanille vanilla :) Za ljeto kupim HM puder 53 nijansu, ne izlazem se puno suncu jer brzo izgorim i tesko dobijam boju pa mi ovaj bude dobar, a koristim i Deborah bb kremu u nijansi 01 Fair koja mi je zimi tamna :)

      Izbriši
  4. Čuveni stay matte. Apsolutno vredan svakih para, iako nije uopšte skup. Savršen, vrlo blizu može da pridje mnogo skupljim brendovima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas cuveni :D Potpuno se slazem, predobar je, bolji od vecine drugih skupljih koje sam koristila.

      Izbriši
  5. Na listi mi stoji evo dvije godine i nikako da ga probam! :D XDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha kupi bona neces se pokajat, samo uzmi 001 nijansu posto si duh ko i ja hahah :D

      Izbriši
  6. Imam ga i odlučan mi je!!!
    Ja inače spadam u grupu obožavatelja celokupnog Rimmel asortimana ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne kupujem bas Rimmel proizvode, mislim da imam samo ovaj i jedan tecni puder od njih, ali vidjela sam par zanimljivih ruzeva i jos nekih sitnica pa cu se uskoro pocastiti time :)

      Izbriši
  7. Kupila sam jako davno, i onda zaboravila da ga imam :D
    Sada ga opet često nosim (testiram) pa se nadam da će i meni odgovarati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ces i ti biti zadovoljna, ja sam napokon mirna kada je puder u kamenu u pitanju, dugo sam trazila neki da mi odgovara. Razmisljala sam izmedju ovog i onog bijelog Essence ali ovaj mi se vise svidjeo :)

      Izbriši
  8. Odličan podsetnik na puder koji sam koristila godinama, pa ga zapostavila :)
    I super ideja za blazinicu, nisam se toga setila.
    Baš ću ga ponovo potražiti,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je sto sam te podsjetila da ga pocnes ponovo koristiti :) Nemoj zapostavljati ovako dobar proizvod :D Ja sam uvijek nosala blaznicu, kad sam izlazila navece super mi to dodje, ne moram razmisljati o cetkici, a i onu spuzvicu kad god perem zeznem je, valjda budem gruba kad je cijedim od vode pa nekako popuca jadna :D

      Izbriši
  9. već dugo imam u planu kupiti ovaj puder :D sada si me totalno potakla na to, budući da lijepo matira (a ja imam masno lice), no pri tome daje taj prirodni završetak, koji uvijek želim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ce ti odgovarati ako ga kupis, vidjela sam da su i djevojke sa masnom kozom jako zadovoljne, pa ce vjerovatno i tebi biti dobar :D

      Izbriši
  10. Nisam ga jos isprobala, ali dugo dugo imam zelju :) znam da ga i strane blogerice hvale i stvarno djeluje kao idealan proizvod. Super si napisala recenziju, bas detaljno i jasno :) meni bi isto trebala ova transparent nijansa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova nijansa je odlicna, mislim da ce i tbi ona biti najbolja jer si i ti svijetla :) Trebas ga probati, i ja sam odgadjala kupovinu jer imam par neki drugih, ali sad mi zao sto gnisam prije kupila :D i hvala ti :)

      Izbriši
  11. Definitivno mi je na wl želim da ga probam dosta sam čitala o njemu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. On ti je stvarno potreban heheh probaj, neces se pokajati :)

      Izbriši
  12. Može li mi itko reći u kojem dućanu ga se može naći u Zagrebu?

    OdgovoriIzbriši
  13. Citajuci recenzije vec sam kupila jedan. Pri kraju je i mislim da cu kupiti opet isti. Za ovu cjenu sam super zadovoljna proizvodom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam prezadovoljna, kad god se sminkam koristim ga :) Danas sam bas gledala da kupim Bourjois healthy balance ali i najsvjetija nijansa je tamna za mene pa izgleda da cu opet kupiti ovaj Rimmel :D

      Izbriši
  14. Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se moj muž vratio zauvijek i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: drapata4@gmail.com ili možete ga dobiti putem njegovog Whatsappa ili Vibera:(+447307347648)

    OdgovoriIzbriši