Farmasi SkinTrends - Normal skin (kreme)



Prošli post bio je posvećen Farmasi SkinTrends liniji za njegu normalne kože, a danas vam pišem drugi dio te recenzije, to jest nešto više o kremama za lice.
Iz Farmasija naglašavaju da su sve SkinTrends linije proizvedene u skladu sa EKOCERT standardima organske i prirodne kozmetike. Formulisani su na bazi prirodnih sastojaka, ne sadrže SLS, SLES i sapune.
Svaka linija ima Acai Impact, to jest bazirani su acai bobicama. Acai bobice su postale veoma popularne u raznim preparatima za njegu kože, imaju ljekovite i nutritivne osobine, njihovo ulje ima visok sadržaj antioksidanasa, osim što su pogodne u preparativi za njegu naše kože, acai bobice su odlične i za zdravlje, pa proguglajte ih malo ako do sad niste upoznate sa ovim čudesnim bobicama :)
SkinTrends linija za njegu normalne kože lica sadrži dnevnu kremu, noćnu kremu, kremicu za područje oko očiju, gel za umivanje i tonik.
O gelu za umivanje i toniku pisala sam u prošlom postu OVDJE, dok danas možete pročitati nešto više o dnevnoj i noćnoj kremi, te kremi za područje oko očiju.

Krema za područje oko očiju


Kremica za područje oko očiju stigla je kao naručena jer sam baš bila u potrazi za nekom kremicom koja će dodatno njegovati i hidrirati to područje budući da sam napunila 26 vrijeme je da se tome posveti više pažnje.
Farmasi za ovu kremicu kaže da umanjuje podočnjake, bore i kesice ispod očiju. Osvježava kapke i briše tragove umora.
Ok, složit ću se s tim jednim dijelom. Područje ispod očiju mi je svetlije kad ovu kremu redovno koristim, nemam više one tamne kolutove, nego je koža baš hidrirana i mekana. Nisam primjetila da umanjuje bore, ali za podočnjake i hidrataciju je super.


Prilično je gusta i kad se uzme iz posudice na prst i počne razmazivati po koži čini se prilično masna, ali nije. Brzo se i upije, naravno ukoliko se stavi manja tj dovoljna količina kreme. Ja uzmem vrhom prsta malo i to utapkam ispod oba oka i zatim umasiram u kožu. Potrebna je stvarno mala količina kreme za oba oka. Pokušala sam je i malo više staviti, deblji sloj i trebalo joj je neko vrijeme da se upije i ostavljala je bijele tragove, dok se mala količina brzo upije i ne ostavlja nikakve tragove za sobom, a koža odmah dobije svjež izgled.
Miris je manje svjež u odnosu na ostale proizvode u ovoj liniji, ali opet je blag i ugodan, ja ga i ne osjetim nakon što nanesem kremu na područje ispod očiju.
Volim je korisiti naveče, ali isto tako je odlična i prije šminkanja, korektor mi ljepše izgleda i manje se uvlači u borice ako prije šminkanja nanesem ovu kremicu i pustim da se fino upije.


Ukoliko vam treba nešto za hidrataciju okoloočnog područja onda vam definitivno preporučujem ovu kremicu, ali ako trebate nešto baš učinkovito protiv borica onda potražite dalje nešto jače i bolje.
Ova kremica sadži samo 15 ml, ali vjerujte da će vam dugo trajati s obzirom da je baš malo treba jer se dobro razmazuje.
Cijena je 10,95 KM (trenutno na sniženju).


Dnevna krema



Dnevna kremica je potrošena, što znači da mi se jako svidjela. Iz Farmasija za ovu kremicu poručuju da pruža snažan antioksidantni efekat, hidratizuje i ubrzava regeneraciju ćelija. 
Ova krema sadrži SPF 15 što je uvijek potrebno, nije bitno koje je godišnje doba jer kožu uvijek treba štititi od sunčevih zraka, naravno ljeti je potreban što veći zaštitni faktor. Možda će nekima SPF 15 biti malo, ali skoro sve kremice ovog cjenovnog ranga imaju toliki SPF, i bolje je i 15 nego bez.
Krema je laganije teksture, lako se razmazuje jer je rjeđe teksture, čak pomalo i gelaste. Zbog toga ne ostavlja ni one bijele tragove. Potrebna je manja količina kremice za cijelo lice i vrat. Ja uvijek kad mažem lice namažem i vrat. Brzo se upija te je zbog toga meni odlično služila prije šminkanja. Nije masna, ne ostavlja masni trag što je opet uvijek plus, posebno prije šminkanja. Planirala sam kupiti ovu kremicu da je koristim samo kao podlogu za šminku, ali sam u međuvremenu dobila neki primer koji testiram, ali svakako ću je jednom opet nabaviti jer je meni odlična.
Koža je od ove kremice nahranjena, ima zdravi izgled, nježna i svilenkasta. Za moju normalnu kožu super odgovara. Ne znam koliko bi dovoljno hranjiva bila za suhu kožu, možda bi bilo dobro mješati je sa par kapljica nekog ulja za dodatnu hidrataciju.


Ima sličan miris kao i gel za umivanje, meni se sviđa. Zadržava se malo na koži, ali nije jak miris, ne smeta :) Nisam imala nikakve neželjene reakcije na ovu kremu, čak mi je koža izgledala puno ljepše redovnom upotrebom. Moram priznati da nisam očekivala da će mi biti ovako dobra.
Krema sadrži 50 ml, cijena je 13,95 KM u trenutnom katalogu na sniženju.

Noćna krema



SkinTrends noćna krema ubrzava regeneraciju ćelija, nanosi se naveče na očišćeno lice, izbjegavati područje oko očiju - ovo kaže Farmasi.
Noćna krema je malo gušća od dnevne, ali se isto lako razmazuje, ne ostavlja nikakve tragove. Budući da je noćna, onda bi trebala jače hidratizirati kožu i bolje je nahraniti. Zbog toga je malo masnija i upija se sporije od dnevne, ali opet se za jednu noćnu kremu brzo upije. Ne ostavlja masni trag, ali ostavlja malo jači sjaj, koža prelijepo izgleda. Ima isti miris kao i dnevna krema. 
Ova kremica je takođe učinila moju kožu dosta ljepšom i nježnijom. Pruži koži neku svježinu. 
Noćnu kremu uvijek treba nanositi na očišćeno lice, ustvari svaku kremu tako treba nanositi. Ja uvijek naveče dobro očistim lice, ako imam šminku skinem je potpuno, nikad nisam prespavala sa šminkom, zatim lice umijem gelom, sapunom ili koristim piling, ponekad i masku za lice. Dobro bi bilo korisititi i tonik prije kreme, ako pronađete neki koji vašoj koži super odgovara, ali eto ja taj korak preskočim, zatim dobro namažem kremu na lice i vrat. Noćne kreme uvijek brže potrošim, ovu sam baš davno potrošila, ne znam, ali ja volim onako baš dobro namazati lice naveče, da se koža nahrani. Sve to odradim prije spavanja, pustim sebi film i pazim neko vrijeme da se krema dobro upije, ne legnem odmah da je ne bih samo obrisala s lica o jastučnicu. Ponekad mi se zna desiti da preskočim dnevnu kremu, ako se ne šminkam i neću nigdje ići ujutru, ali navečer uvijek namažem lice, to ne preskačem :)


Redovnim korišćenjem SkinTrends dnevne i noćne kreme moja koža je bila u odličnom stanju, vidno hidratizirana i nahranjena, zdrava. Čak i ako preskočim dnevnu kremu nije mi se zatezala koža i nisam imala onaj neugodan osjećaj jer izgleda da su ove kremice u kombinaciji uspjele moju kožu održati dugo nahranjenu i hdratiziranu. Ni ova kremica mi nije iritirala kožu na bilo koji način.
Kao i prethodna, i ova sadrži 50 ml, a cijena je 13,95 KM na sniženju u trenutnom katalogu za jul.


Na kraju mogu samo reći da sam prijatno iznenađena ovom linijom za njegu kože, te da je vrijedi isprobati ukoliko imate normalnu kožu, koja nije zahtjevna. Pored ove plave linije dostupne su još dvije: roza za suhu i osjetljivu kožu i zelena za masnu kožu.

Da li ste vi koristile ove kremice? Koji je vaš omiljeni Farmasi proizvod?
Hvala na čitanju, do sljedećeg puta šaljem vam pozdrave i uživajte u ljetu <3

Nema komentara