Empties #7


Prošlo je tačno 11 mjeseci od kako sam zadnji put pisala o potrošenim proizvodima.
Priznajem da sam se previse ulijenila, da čak i neke druge obaveze, pored bloga, zapostavljam i ne završavam ništa na vrijeme. Valjda se pokrenem kad krenu ljepši dani. Proljeće je moje omiljeno godišnje doba, pa kontam bit ce bolje uskoro, neću više biti lijena.
Nekoliko potrošenih proizvoda ostalo je sačuvano u kesi ispod stola pa sam odlučila napisati post jer mi uvijek smetaju kad čistim sobu.


Potrošila sam dva Catrice Even skin tone beautifing foundation u nijansi 020 beige rose. Pisala sam o ovom puderu u >ovoj< recenziji. Voljela sam ovaj puder, kupila sam ga ponovo, ali ne vjerujem da ću ponoviti kupovinu u skorije vrijeme jer imam puno pudera koji su otvoreni, a i planiram uzeti nešto novo. Ukoliko vas zanima više o njemu, onda kliknite gore pa pročitatjte recenziju, da ne smaram ponovo :)

Bourjois healthy mix serum i healthy mix puder su moja ljubav kad su u pitanju tekuće podloge. Ni sama ne znam koliko sam bočica seruma potrošila, a puder je samo ovaj ja mislim ili mi je druga bočica, nisam sigurna... Serum je u nijansi 52, a puder u nijansi 53 jer sam njega koristila kad dobijem malo boje. Serum se nažalost više ne može pronaći u BiH, ali puder je još uvijek dostupan, ja sad planiram kupiti onaj novi sa poboljšanom formulom. Isprobavajući razne pudere, raznih brendova, shvatila sam da mojoj koži i mom tenu najbolje odgovaraju Bourjois i sumnjam da ću više puno eksperimentisati.

Deborah BB krema 5in1 je odavno potrošena, negdje pred kraj ljeta. Ovo je bio drugi put da sam kupila ovu BB kremu i ja sam bila zadovoljna, samo što je meni i ova najsvjetlija nijansa bila tamna, pa sam je koristila samo ljeti kad bude tamniji ten, super mi je bila. Zadovoljna sam kremicom i mogu je preporučiti ako nemate nekih većih nepravilnosti na licu.


Za Rimmel stay matte znaju i ptičice na grani. Meni je ovo definitivno jedan od najdražih pudera u kamenu. Pisala sam recenziju prije dvije godine -  ovdje. Isprobala sam jos nekoliko pudera u kamenu, ali ovaj mi je definitivno najbolji. I kupit ću ga ponovo, trenutno je na sniženju u DM-u :) Iako ovaj nisam do kraja potrošila stavila sam ga u ovaj post jer je pri kraju :)

Eveline celebrities eyeliner je meni među omiljenim. Potrošila sam do sad nekoliko ovih i ako ne kupim Golden Rose onda kupim ovaj Eveline. Često sam viđala da se djevojke žale na njegovu pigmentaciju, ali ga prije upotrebe treba samo protresti i bude savršen. Ne razmazuje je, precizan je kist, od mene ima preporuke :)

Eveline volumix fiberlast maskara je odavno potrošena, više se iskreno i ne sjećam kakva je bila. Nisam je ponovo kupila, mislim da ima i u srebrnom pakovanju. Prije sam često išla u Didaco pa sam isprobala puno Eveline proizvoda, ali već nekoliko mjeseci rijetko kad idem u Didaco, nije mi usput pa imam sve manje Eveline proizvoda. Ako se sjetim kakva je masakra bila editovat ću ovaj dio, ili ako ste je vi koristile napišite u komentarima kakva je vama :)

Essence sjenila za obrve koristim već godinama, i to ovu svjetliju nijansu. Prezadovoljna sam.

Golden Rose quick dry top coat je najgori nadlak koji sam ikad probala. Meni je bio užasan. Povlačio je za sobom lak u boji svaki put. A davala sam mu milion prilika i na razne načine ga koristila i svaki put me iznervirao. Ne volim ga!

LiLash i LiBrow serumi za brži rast trepavica i obrva su odlični. Pisala sam nekoliko puta o njima na blogu, pa ako vas zanima pogledajte te postove :)


Avon planet spa maske za lice koristim godinama i do sad su mi sve odgovarale. Imam ih nekoliko u ormariću i stvarno sam zadovoljna njima. Konkretno ova sa kavijarom peel off je divna jer sadrži sitni šimer i uvijek se ogledam kad je koristim :D Pisala sam i o njoj recenziju - ovdje. Kupit ću je ponovo kad potrošim neku od ovih koje imam jer sam opet nagomilala proizvode :D

Avon planet spa piling za lice na bazi arganovog ulja je jedan od omiljenih. Voljela sam ovaj proizvod puno, koristila sam ga i kao piling i kao umivalicu, a pisala sam i recenziju - ovdje. Planirala sam ga kupiti ponovo, ali prvo moram potrošiti ostale proizvode koje imam.

Crna maska sa ebaya je nešto sam sam dugo koristila i nisam sigurna šta da napišem. Ne znam ni sama da li ova maska radi nešto ili ne. Nekad mi bude dobra, a nekad katastrofa iako je uvijek koristim na isti način. Ne znam, nisam pametna :D Trenutno imam od drugog proizvođaca i ova mi je bila više crna nego što je ova koju sad imam. Ne znam, planirala sam uskoro pisati novi post, novu rubriku na blogu gdje će se naći više o ovoj maski ako uspijem skontati kako da to uradim :D Ne znam da li bih vam je preporučila, iskreno... Ali za 2-3 dolara isplati se isprobati.

Creme Simon serum i univerzalna kremica su odavno potrošene, budući da je brend koji se ne može kupiti kod nas nego ga morate kupiti online, onda ću vam ostaviti link ka recenziji - ovdje.


Farmasi skinTrends kreme za lice i kremica za područje ispod očiju su me ugodno iznenadile i pisala sam recenziju prije par mjeseci - ovdje. Ove su namjenjene za normalnu kožu lica i meni su odgovarale, postoje još i roza verzija za suhu i zelena za masnu kožu.

Avon nutra effects krema za lice je predobra, bila mi je odlična i kao podloga za šminku. Sigurno bih je kupila ponovo da već nemam neke druge koje koristim.

Avon care kremica je namjenjena za zrliju kožu lica, spomenula sam je u jednoj od grupnih Avon recenzija jer sam je dobila od njih na poklon, ali mama je koristila i kaže da je zadovoljna, kupila sam joj je skoro ponovo.

Queen Odelia noćna krema za lice je možda jedna od najboljih noćnih krema koje sam koristila, ali je na skupljoj strani i može se nabaviti samo online, pa ukoliko vas zanima nešto više, post pročitajte -ovdje.


Ako pratite moj blog onda ste možda upamtile da mi je Nivea omiljeni brend. Kad bih morala izabrati samo jedan brend koji ću korisiti definitivno bi to bila Nivea. Nisam probala neke skuplje preparativne proizvode koje mogu sebi priuštiti svaki mjesec, da jesam možda bi moj odgovor bio drugačiji, ali ovako je to jasno Nivea. Soft mi je najdraža, ali volim i ovu baby kao i onu klasičnu plavu.

Balea je neka krema za strije i celulit koju sam namazala dva puta i nikad više, prije par dana istekao joj je rok trajanja. Previše sam lijena iako imam nekoliko strija na butinama i definitivno trebam nešto, neku kremicu ili ulje. Celulit mi se pojavio ove zime, nije puno, ali ima ga što me nervira. Udebljala sam se i nisam bila aktivna, tako da se morao stvoriti. Ako znate neku dobru kremu ili ulje pišite mi u komentarima.

 Tutti frutti body butter s mirisom višnje me nije očarao. Miris je previše jak, zadržava se na koži i ja sam ga koristila samo za njegu stopala. Nisam mogla podnjeti tako jak miris na čitavom tijelu. Čak sam se i nakon mazanja morala otići ponovo istuširati jer me ubijao miris. Ja volim nježnije mirise. Nisam primjetila ni da je njegovao kožu. Ne sviđa mi se.

Neem therape skin lotion je naručen sa iHerba davno i njemu je istekao rok trajanja. Ovo toliko smrdi, meni se povraćalo od tog neugodnog mirisa i nisam ga mogla korisiti. Čitala sam prije kupovine da ima jako neugodan miris, ali mislila sam ljudi pretjeruju..


Avon Advance Techniques supreme oils balzam za kosu je divan! Kosa bude mekana, nježna i miris se zadržava u kosi, a miriše predivno. Od mene preporuke, kao i za tretman u spreju o kojem ću uskoro pisati recenziju :)

Avon Advance Techniques strengthen & protect balzam i tretman za kosu nisu me oduševili nešto posebno. Balzam sam uspjela potrošiti davno još. ali tretman nisam. Ne sviđa mi se miris, ne mogu skontati na šta me podsjeća miris, ali kao da ima i malo mirisa mentola u sebi, ne znam, nisam sigurna :D Nisam primjetila ni neku posebnu njegu, od mene supreme oils linija ima najveće preporuke :)

Cococare arganovo ulje je naručeno sa iHerba navodno je 100% pure authentic and expeller pressed argan oil. Ja sam ga koristila za kosu i bilo mi je dobro. Često sam ga mješala i sa nekim drugim uljima, pravila maskice i oke je.


Cien, Nivea i Avon care su tri mazalice koje sam uspjela sačuvati. Sve tri su dobre, lijepo mirišu i fino njeguju kožu. Ako imate baš suhu kožu tijela ja bih vam prije preporučila ulja nego losione i mlijeka za tijelo.


Od tuširalica uspjela sam sačuvati ove 4 jer uvijek koristim Niveu, Dove ili Avon. Ponekad probam i neku novu, ali uglavnom ova tri brenda su mi omiljena kada su u pitanju gelovi za tuširanje.


Balea voda u spreju je puno hvaljena, ali meni nije na početku bila ništa posebno. Kasnije sam je zavoljela te počela koristiti prije šminkanja, poslije šminkanja, prije maznja kreme na lice. Nije loša :D
Adidas get ready je moj omiljeni dezodorans, ako ganjate one zdrave dezodoranse, onda ovaj zaobidjite.
Ric odrstranjivač laka za nokte koristim godinama i ne kupujem ni jedan drugi.
Curaprox četkice sam počela korisiti prošle godine ja mislim i ako niste, obavezno ih probajte. Jesu nešto skuplje, ali vjerujte mi da se isplate kupiti. Najbolje četkice za zube definitivno! Nemam običaj ovakve stvari stavljati u empties, ali ovo sam morala podijeliti s vama. Ja kupujem ove 5460 samo svaki put uzmem drugu boju :)
U ovom Ebelin pakovanju nalazile su se 2 spužvice koje sam bacila nakon što su doživile svoj rok trajanja, ali su odlične za piling kože kao i za skidanje maske sa lica. Na njima piše da su za odstranjivanje šminke za lica, ali ja ih nikad nisam pokušala tako korisiti. Probajte ih za piling i skidanje maski, mislim da ćete biti zadovoljne kao i ja :)
Ovo malo, zeleno, silikonsko čudo je sa ebaya i meni služi za lagani piling i lagano masiranje prilikom umivanja. Ovo mi je ostarilo, pa sa kupila novo, ponovo sa ebaya iako i Ebelin ima istu ovu stvar samo je dosta skuplje.

I to je sve što sam uspjela sačuvati od potrošenih proizvoda.

Šta ste vi potrošile u posljednje vrijeme, imate li neke preporuke? :)

Hvala na čitanju <3

3 komentara

  1. Svasta ovde imaaa :D Stay Matte imam i obozavam :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Even skin tone je i meni bio omiljeni, ne znam zašto su ga povukli iz prodaje kad je savršen. Ta supreme oils prskalica mi je fenomenalna i ima predivan miris :) Baleinu termalnu vodu već dugo želim da probam a zaboravim je kupiti uvijek, ovaj put ću zapisati sebi u podsjetnik :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Stay Matte je i meni odgovarao jedan period ali u zadnje vreme brzo prosijam sa njim, a Healthy Mix pudere bih probala, samo ne znam da li bi odgovarali mojoj mesovitoj kozi.. Niveinu Soft kremu sam davno koristila i secam se da je bila lagana, mozda je ponovo kupim :), ali mi je zato ova Baby bila premasna. Kristina

    OdgovoriIzbriši