Gray coat


Kaputi su u posljednje vrijeme postali moja opsesija, mislim voljela sam ih i prije, ali u posljednje vrijeme ljubav je mnogo veća. Godinama unazad zimi sam uvijek više nosila kapute nego jakne, tako da nije ni čudo što se ljubav prema kaputima toliko razvila i što ih imam previše u ormaru. Još kad im je cijena povoljna, kad dođu sniženja, nema šanse da se suzdržim u kupovini :D
U današnjem postu želim vam pokazati sivi kaput koji sam dobila sa Rosegal sajta. Kaput je super urađen, od divnog nježnog materijala. Nije težak, nije nešto posebno topao, super je za ovo vrijeme kad prolazi zima i za jesen. Nije baš za velike minuse, možda ako se ispod obuće neki topao i debeo džemper. Mada i tad ne bi bilo to to jer se ovaj kaput ne kopča, nema ni jedno dugme. Meni kad je hladno stavim veliki topao šal preko i onda mi ne smeta što kaput nema dugmiće. Malo je uži u ramenima, čini mi se zbog postave, voljela bih da je postava malo šira jer bi bio udobniji. Kaput možete pogledati klikom ovdje.

Pored kaputa, tu su i crne čizmice sa nitnama sa Zaful sajta. Ovo nije prvi put da sam naručila čizmice online, ali ovaj put mi broj ne odgovara. Inače nosim 39 i uzela sam taj broj, ali su mi male. Ako se odlučite na kupovinu onda uzmite broj veće, čini mi se da je 39 najveći za ovaj model. Udobne su, mekane i čine se kvalitetne. Možete ih pronaći klikom ovdje.

Kaput - ovdje
Čizmice - ovdje



Hvala na čitanju <3

Nema komentara