Red coat


U prethodnom postu iskazala sam svoju ljubav prema kaputima, a danas nastavljam s tim :D Crveni kaputić je must have u mom ormaru. Ovaj mi nije bio potreban jer imam skoro identitačan, ali morala sam ga uzeti šta ću :D
Naručen je sa Rosegal sajta, a na sebi ima etiketu ZARA, izgleda da je neka dobra kopija Zarinog kaputa. Materijal je predobar, ozbiljno! Rastezljiv je, preudoban, postava je super, ne steže me u ramenima. Možda bi mi više odgovarao broj veći jer ne izgleda baš najljepše kad ga zakopčam, ali svejedno meni je i ovako super budući da je materijal tanji, nije za zimske dane, više je za prelazni period, za jesen i rano proljeće. I da, ovo je kaput koji se najlakše ispegla.
Čizmice su sa sajta Yoshop i ponovo su male. Uzela sam broj 39 koji i inače nosim, ali mi ne odgovaraju. Mogu ih obuti na najlonke, ali ubrzo me počnu boliti prsti tako da trebaju broj veće. Yoshop ima besplatnu dostavu i ja sam već nekoliko stvari naručivala i zadovoljna sam. Uzimala sam i obuću, ako se sjećate rozih čizmica iz >ovog< posta, uzeimala sam i odjeću i neke stvari za kuću, za kuhinju. Imaju stvarno velik izbor i raznih kategorija.

Kaput - ovdje (trenutno je sold out) pa slične pogledajte klikom ovdje
Čizmice - ovdje





Hvala na čitanju <3

Broj komentara: 8

  1. Predivna kombinacija za ovakve dane, ja obozavam kapute, puno pozdrava za tebe <3
    Ako mozes pogledaj https://zoranaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijep kaput i mnogo mi se svidja, po prethodnim objavama sam primjetila da ih bas dosta imas u svojoj kolekciji. Super suu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heheh da, imam ih puno, ali volim to i uvijek gledam da nabavim nesto na snizenju, a i kaput je nesto sto se moze godinama nositi pa mi ne bude zao kupiti iako ih imam puno :D utjesim se brzo :P

      Izbriši
  3. Kaput je savršen! Boja mi se posebno sviđa. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga, post je predivan. Slike su me očarale. Ali kaputić :) on je san snova. Kroj, boja, to kako ti pristaje... stvarno sam oduševljena. Sad sam malo ljubomorna ;)

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno :) Nemoj biti ljubomorna, iskoristi popust i nabavi isti ili slican, sad su im cijene pristupacne, a bit ce odlican i za narednu zimu :D

      Izbriši