Multicolor cardigan


Ako me pratite na Facebook stranici Glitter Snowflake onda vam je sigurno ovaj SheIn kardigan poznat. Par puta sam ga dijelila na stranici i dugo sam ga gledala, pa evo napokon je moj :) Već sam nekoliko puta spomenula da nisam ljubitelj crne boje, čak i zimi biram neke veselije i šarenije boje. 
Ovaj kardigan će biti iskoristiv i na proljeće, ali i na jesen. Volim izabrati neki komad koji ću moći nositi uz razne kombinacije, a ovaj kardigan je odličan za kombinovanje i zbog boja i zbog kroja. Mislim da bi super izgledao i da se stavi tanki kajšić preko jer ima ove "volane" naprijed, ne znam kako se to zove, ali lijepo padaju i mogu se napraviti na više načina.
Materijal je divan! Mekan je, nježan, udoban, stvarno je kvalitetan. Moram priznati da sam manje očekivala od ovoga, iznenadilo me koliko je mekan i divan materijal.
Kapica je sa Zaful sajta i meni se sviđa. Topla je, fino urađena, debela, pa ako volite ovakve kape onda imate preporuke. Boja nije potpuno ista kao na fotografijama na sajtu, uživo je više bež nego što je prikazano kod njih. Majica je takođe Zaful i super je, mekana, pamučna, nije prozirna, zadovoljna sam :)

Link za kardigan - OVDJE
Link za kapicu - OVDJE
Majica - OVDJE


Hvala na čitanju <3

1 komentar