Mint coat


U prethodnom postu napisala sam koliko volim kapute, pa evo danas vam želim pokazati još jedan. Mint je pored bijele i roze, moja omiljena boja. Zato je ovaj kaput bio ljubav na prvi pogled :D
Voljela bih da sam uzela manju veličinu, ali i ovako sam zadovoljna! Jedina zamjerka ovom kaputu je sto skuplja sve dlačice sa šala, pa je meni ostalo po njemu ljubičasto od ovog šala, kad god ga nosim moram skidati sa sebe te dlačice od šalova. Sve ostalo je uredu. Nije baš topao, kad je puno hladno mora se nositi uz neki topao džemper inače ćete se smrznuti :) Zato je idealan za prelazni period.

Kaput - ovdje
Džemper - ovdje
Šal - ovdje


Hvala na čitanju <3

Broj komentara: 6

  1. Prelijepo ti stoji! A saaaal...pa on me oduseviooo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Majda :) Sal je poseban, divne su boje... malo ljepse je izgledao na fotografijama na sajtu, ali meni je i ovako divan, volim boje pa mi je posebno zanimljiv :D

      Izbriši
  2. Prekrasan je! A sal ide savrseno uz njega! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se svidja sal ,al ono bas , bas heh ☺☺ i kaput je odlican ❤

    OdgovoriIzbriši