Grey coat


Sretna vam Nova godina drage čitateljice :) Želim vam zdravlje, sreću, uspjeh, ljubav i zadovoljstvo.
Ostvarite svoje ciljeve u 2017. godini i budite uvijek lijepe i nasmijane <3

U današnjem postu želim s vama podijeliti utiske o kaputu i džemperu sa Rosegal sajta.
Zadovoljna sam sa oba komada, kaput je unutra postavljen i topao je. Isti je kao i na fotografijama na sajtu, Ja više volim nositi kapute nego jakne, pa ćete zbog toga na mom blogu puno više viđati kapute. Ovaj od mene ima preporuke. Trenutno mu je cijena nešto viša, ali možete iskoristiti neki kod za popust i bodove koje dobijete prilikom registracije, pa mu je onda cijena prihvatljiva :)
Džemper je malo duži, mekan i topao. Meni je još davno zapao za oko, dugo sam ga čuvala na wishlisti i evo napokon je moj. Dostupan je u još dvije boje.

Kaput  - ovdje
Džemper - ovdje


Hvala na čitanju <3

Broj komentara: 6

  1. Boja je odlična. Volim sivu jako u zadnje vrijeme :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna kombinacija, baš je bliska mom stilu <3
    Inače nisam luda za online kupovinom odeće, ali ću škicnuti ovaj komad ;)
    P.S. Zgodnice jedna :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misha draga <3 ja sam u posljednje vrijeme nasla puno dobrih komada i kvalitetnih, a online kupovinu volim vec godinama.. Zivim u malom mjestu gdje su skoro svi isto obuceni, pa mi onine kupovina pomogne da nadjem bar nesto malo drugacije... I hvala na komplimentu, iako sam daleko od zgodnice, treba tu nekih -10 kg :D Ljubim te <3

      Izbriši