It's so fluffy!


Prije par dana na Facebook stranici pokazala sam ovu fluffy majicu. Danas vam samo želim pokazati kako ona izgleda uživo. Definitivno je najmekanija i najudobnija majica koju imam. Pored toga ona je topla, postavljena je ispod, debela. Kad je tek stigla ja je nisam mogla prestati dirati koliko je mekana i divna. Ukoliko volite fluffy stvari ovo definitivno morate nabaviti sebi ili neku sličnu, a na SheIn sajtu ih ima puno. Ako posjedujete ovakvu majicu ili je nabavite za ove hladne zimske dane, onda pripazite kako se ponašate u javnosti, nije normalno maziti svoju majicu cijelo vrijeme xD
Pored ove fluffy majice želim s vama podijeliti i ove divne cipele/čizmice sa Yoshop. Uzela sam broj koji i inače nosim i taman su mi, brojevi su u ovom slučaju tačni. Udobne su, mekane unutra, tople.

Link za majicu - OVDJE
Link za ostale sweatshirts - OVDJE
Duboke cipele/čizme - OVDJE


Hvala na čitanju <3

4 komentara

  1. Izgleda prelijepo! A ti si mi sva ko med ovako obucena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Majda, vjeruj da se i osjecam kao neka djevojcica u ovome sve roze i mekano, njezno :D

      Izbriši
  2. Draga moja, predivno ti sve stoji, kao neka pahuljica <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši