Retro Embroidered


Danas ponovo outfit post jer nemam inspiracije za recenzije... Imam mnogo toga u planu, ali nikako da ispunim to, iako je stiglo lijepo vrijeme, moja inspiracija se još uvijek nije vratila :D Nadam se da ću uskoro uspjeti napisati recenzije koje planiram već duže vrijeme...
Uglavnom danas vam želim pokazati tunikicu koju sam dobila sa Zaful sajta...
Po mjerama na sajtu mislila sam da će biti malo duža, ali nije što mi se i sviđa. Materijal je divan, čipka odlična, što se toga tiče stvarno sam zadovoljna. Problem je što meni ne stoji ovaj model to jest ovaj kroj me učini debljom nego što to jesam. Posebno na stomaku pa izgledam kao trudnica bar peti-šesti mjesec :D Mislim da bi svaka punija djevojka imala isti problem kao i ja, pa što se mene tiče ovo bih prije preporučila mršavim djevojkama. Sve ostalo je odlično :)
Sako vam posebno želim preporučiti, ako volite duže sakoiće, malo šire, onda obavezno obratite pažnju na ovaj ili neki sličan. Materijal je baš dobar i ja sam sebi uzela i u rozoj boji jer je bio na sniženju pa sam iskoristila ponudu :D
Uskoro na Zaful sajtu počinje sniženje povodom Uskrsa pa ako ste planirale naručivati pričekajte da krenu sniženja :)

Tunika - ovdje
Sako - ovdje




Hvala na čitanju <3

1 komentar