Pink cardigan


U posljednje prijeme nabavila sam puno kardigana, većinu ste već imali priliku vidjeti na blogu, a danas vam želim pokazati i najnoviji kardigan u mom ormaru. Naručen je sa Shein sajta i trenutno je na super sniženju 11 dolara. Mislim da cijena ne može biti bolja :D
Moram priznati da me najviše privukla boja ovog kardigana, ali i materijal je divan. Nešto je tanji i odličan za proljeće, a boja je takva da se može kombinovati uz puno outfita. Mekan je i jako udoban. Ima preduge rukave pa ih je potrebno zavratiti kao što je i na sajtu prikazano.
Dostupan je u samo jednoj veličini, ali je rastezljiv pa će odgovarati i punijim djevojkama kao i onim mršavim :) Lijepo izgleda i kad se obuće ispod jakne. Od mene ima sve preporuke i zbog boje i zog materijala, a i zbog cijene :)

Link za kardigan - ovdje
Majica - ovdje
Torbica - ovdje
Hlače - ovdje


Hvala na čitanju <3

1 komentar

  1. Ja sam luda za kardiganima...a ovaj je predivan. U zadnje vrijeme i ova bebi roza boja mi je omiljena :) Tako da je kardigan po meni pun pogodak. :*

    OdgovoriIzbriši