Summer vibes


Možda ste primjetile da su mi omiljeni outfiti pantole, baletankice ili patikice, neka majica i manja torba ili ruksak. U tome se najljepše i najudobnije osjećam.
Ljeti najviše volim nositi poderane pantole pa ih zato toliko često i viđate na mom blogu.
Ovu bijelu majicu gledam još od prošle godine i napokon je moja. Nisam bila sigurna kako će mi stojati i kakva je uživo, ali rizikovala sam, naručila je i oduševila se! Materijal je fin, udoban i nije proziran. Majica je puno široka, ali jako lijepo stoji. Ako volite široke stvari onda imate preporuku za ovu majicu koja je meni savršena.

Torba je isto novitet, polako obnavljam kolekciju torbi, kod ove mi se svidjeo i model i boja pa je našla svoje mjesto uz moje ostale torbe. Najviše sam je uzela jer sam mislila da je iste boje kao jedne patike kojima još uvijek nisam našla par torbu, ali nažalost nije to ta boja uživo što sam ja zamišljala, pa se potraga nastavlja. Kvalitetna je i stane dosta stvari u nju iako je mala.

Novčanik mi je bio stvarno potreban. Sve sam male novčanike podijelila prijateljicama jer sam u posljednje vrijeme nosila samo jedan veliki novčanik. Pošto sam počela nositi samo manje torbe trebao mi je i manji novčanik, a ovaj mi se svidjeo čim sam ga ugledala. Kvalitetan je, fino urađen, ima dovoljno prostora za kartice, i odvojeni su mu dijelovi za papirni novac i za siću.

Na sajtu sam pronašla mnogo lijepih haljina, pa ako i vas zanimaju obratite pažnju na chevron maxi dress :)

Torba - ovdje
Novčanik - ovdje








Hvala na čitanju <3

Nema komentara