BB cosmetics | 9wishes - Rose Capsule Essence


U prethodna dva posta pisala sam o proizvodima sa BB cosmetics sajta, pa današnjim postom završavam recenzije proizvoda iz moje prve narudžbe korejskih proizvoda.
Posljednji proizvod je takođe brenda 9wishes. Moram priznati da mi se ovaj brend jako sviđa i da ću definitivno isprobati još nešto :)

Rose hydrating capsule treatment - je tretman za njegu i hidrataciju kože lica. Sadrži vodicu ružinog cvijeta i to je jedini razlog zašto sam se premišljala oko ovog proizvoda - ne volim miris ruže u proizvodima za njegu kože. Mnogo sam čitala o ružinoj vodici, mnoge djevojke je hvale, ali ja je nikad nisam isprobala samo zbog mirisa. Ne volim ni gelove za tuširanje i sapune koje imaju miris ruže, pa ne volim ni cvijetne parfeme.

Ovaj tretman nema intenzivan miris, osjeti se blagi miris ruže, ugodan i fin, ne smeta mi uopšte, ali mi je i drago što se miris ne zadržava na koži. Čim se serum upije ja više ne osjetim miris, a upije se za par sekundi što je veliki plus!

Tretman u sebi sadrži male komadiće latice ruže, što možete vidjeti na fotografijama ispod.
Kad se istisne na ruku izađu i mali komadići latica, ali nestaju čim se krene utrljavati proizvod u kožu.
Proizvod se nalazi u staklenoj bočici, na vrhu ima pumpicu. Meni je dovoljna jedna do dvije pumpice za cijelo lice i vrat.







Tretman je namjenjen za hidrataciju kože, umiruje je, pomaže uravnotežiti kožu čineći je vlažnom to jest hidriranom i zdravom.
Sadrži prirodno ulje ruže i ulje makadamija oraščića. Namjenjen je svim tipovima kože, a posebno suhoj i osjetljivoj koži. Koristi se ujutru i naveče prije hidratantne kreme za lice.
Ja ga koristim jednom dnevno, ponekad dva puta. U većini slučajeva nanosila sam ga naveče na čistu kožu, a potom nanesem i kremu za lice. Često ga koristim i prije šminkanja. Prvo ovaj tretman pa krema pa puder, a ponekad stavim i primer prije pudera. Zavisi kako se šminkam.

Tretman u bočici je srednje gutine, nije puno tečan, a nije ni puno gust pa da izgleda gelasto.
Kad se istisne na kožu ostaje srednje gust sa puno sitnih latica koje se prilikom utrljavanja u kožu "razbijaju"gube se i spajaju se sa prozirnim dijelom tretmana. Kad se počne utrljavati postaje prilično tečan i lagan, ja imam osjećaj kao da lice mažem vodom. Ne znam s čime bih drugim uporedila. Razmazuje se veoma lako, kažem vam kao da utrljavam vodu, bukvalno je takav osjećaj i na koži i pod prstima. Upije se za svega par sekundi. Kad ga iprobam na ruci osjetim blagi miris i nakon što se upije u kožu, ali na licu to ne osjećam. Ako kao i ja imate problem s mirisom ružom, onda vam ovo neće bti problem jer je miris blag.

Koristim ovaj tretman malo više od mjesec dana i nisam primjetila neke velike promjene na mojoj koži. Trenutno mi je koža u dobrom stanju, hidrirana i čista, pa je malo teže i primjetiti neki učinak kao kad je koža suha i željna hidratacije i njege. Nisam sigurna da li bih ponovo kupila ovaj proizvod jer ne vidim neku veliku razliku kad ga koristim i kad ga ne koristim.
Definitivno je prijatan na koži, malo zagladi pore i borice pa mi zato prija da ga koristim prije šminkanja. Osjeti se da hidrira kožu, ali nije to ništa wow. Možda nisam mjerodavna da trenutno dobro ocjenim ovaj proizvod jer sam i prije njegovog korišćenja bila zadovoljna kožom. Zbog toga i ne znam koliko bih vam ga preporučila, nije na mene ostavio onaj utisak e ovo je super, ovo morate imati...
Tretman je veoma lagan i nježan pa smatram da bi odgovarao i osobama sa osjetljivom kožom, ali opet pogledajte sastojke ispod pa pogledajte da li sadrži nešto što vašoj koži ne odgovara. Meni nije izazvao nikakvo crvenilo niti bubuljice.

U bočici se nalazi 30 ml proizvoda, može dugo potrajati jer je potrebna mala količina. Trenutno je i ovaj proizvod na sniženju, imaju još zanimljivih proizvoda za njegu kože pa ako vas zanima onda posjetite sajt. Ponovo napominjem da je na BB cosmetics sajtu poštarina besplatna, uz svaku kupovinu dobijete poklon, a od mene imate kod za 8%  popusta :)




Hvala na čitanju <3

Nema komentara