Baby blue


Ljeto nam stiže, sunce je sve toplije i vrijeme je za novi kupaći kostim :)
Pošto sam u posljednje vrijeme opsjednuta bebi plavom bojom vrlo lako sam se odlučila na kupovinu ovog kupaćeg kostima. Pored boje sviđa mi se i model.
Vrlo mi je bitno da je donji dio kostima širok, da prekrije sve i ovaj je upravo takav.  Gornji dio mi je isto bitan jer volim kad kupaći kostim ima korpice. Zbog toga je ovaj plavi ljepotan bio pun pogodak.
Naručila sam ga u veličini L zbog donjeg dijela i super mi dogovara donji dio, dok bi mi gore više odgovarao manji broj, ali i ovako se ne primjeti da tu nešto fali :D
Napravljen je od nekog kao malo debljeg materijala, nije onaj standardni materijal za kupaće kostime, ne znam kako se zove. Nisam ga još uvijek oblačila, ali kad sam ga oprala sušio se samo malo duže nego ostali kostimi koje imam od tog standardnog materijala.
Uzimala sam i prije kupaće kostime sa interneta, ali ovaj mi je definitivno najbolji i najkvalitetniji do sad! Na sajtu možete pronaći još puno modela kupaćih kostima koji su povoljniji nego kod nas.

Kupaći kostim - ovdje
Naočale - ovdje











Hvala na čitanju <3

1 komentar