BB cosmetics | RiRe - All Kill Blackhead Remover Stick


BB cosmetics je sajt koji se bavi prodajom Korejske kozmetike. Ovo je moj prvi susret sa Korejskom kozmetikom iako sam već dugo imala želju isprobati neke njihove proizvode, tek sad sam uzela tri proizvoda koja su mi privukla pažnju. Čitala sam puno pozitivnih recenzija o njihovoj kozmetici, posebno o preparativi pa sam se zbog toga i odlučila prvo isprobati preparativne proizvode.

Dugi niz godina vodim bitku sa miteserima, pokušavam ih se riješiti na sve moguće načine, ali nisam baš uspješna u tome. Dodatne probleme stvaraju i dioptrijske naočale koje nosim, pa mi je nos konstantno masan koliko god vodila brige i računa oko toga.

RiRe je Korejski brend dostupan na BB cosmetics sajtu i proizvode preparativu i dekorativu.
All Kill Blackhead Remover Stick je odmah privukao moju pažnju i prvog sam ga izabrala. Nisam znala šta da očekujem, pogledala sam samo par videa na youtube i svi su bili zadovoljni ovim proizvodom pa sam jedva čekala da stigne i da ga isprobam.

Proizvod dolazi u kartonskoj kuijici na kojoj se nalaze sastojci i uputstvo za upotrebu na korejskom i engleskom jeziku.
Proizvod je namjenjen za uklanjanje mitesera, sitnih bijelih mitesera zaboravila sam kako se to kod nas zove, odumrlih ćelija kože, te čisti i zaglađuje pore.






Na fotografijama iznad možete vidjeti kako ovaj stick izgleda. U sebi sadrži sitne crne i bijele čestice koje su malo grublje i one ustvari čiste kožu. Ja sam u početku primjetila samo crne, a kasnije i bijele što ćete vidjeti i na fotografijama u nastavku.
Koristi se tako što se nos pokvasi vodom i zatim ovaj stick utrljavate po nosu ili bradi, zavisi gdje imate mitesere kojih se želite riješiti.
Ja sam ga koristila i sa hladnom vodom, i sa toplom vodom, ali mi najbolje rezultate daje kad naparim lice i onda ga upotrijebim.
Ukoliko imam malo mitesera onda na brzinu pokvasim nos hladnom vodom dobro ga istrljam ovim stickom, a kasnije ostatke utrljam prstima da to što bolje i više iskoristim, zatim opet isperem vodom i rezultati budu vidljivi.
Ako ipak imam puno mitesera onda je postupak drugačiji. Prvo naparim lice, uvijek u toplu vodu dodam kesice čaja od kamilice ili uberem svježe nane, to mi usput godi i sinusima i koži. Zatim ovim stickom dobro istrljam čitav nos, malo grebe, ali ne boli pa meni ne stvara nikakve probleme. Poslije toga istišćem mitesere sa onom metalnom spravicom za mitesere. Ja na kraju nos očistim tonikom koji u sebi sadrži alkohol, a ponekad i alkoholom, ali ako imate osjetljivu kožu nemojte to raditi. Na kraju lice dobro namažem uljem ili kremom. Najbolje mi se pokazalo jojobino ulje, ono mi spriječi perutanje kože koje je neizbježno kad mitesere čistim tom metalnom spravicom. Kad ih čistim samo sa ovim stickom nisam primjetila da mi se koža guli i peruta, bude malo crveno i mrvicu kao da natekne nos, ali sve se to smiri do jutra. Par puta sam ga koristila i preko dana prije šminkanja i za nekih pola sata smiri se fino situacija, ali i tad nježnije istrljam nos.
Koža poslije ovog sticka bude čista, nježna, glatka i sjajna. Nisam primjetila da mi se nešto sporije pojavljuju miteseri ili da koža luči manje sebuma, mozda prvi i drugi dan onako da to malo više bude pod kontrolom. Ima blag miris, miriše kao sapun i miris se ne zadržava na koži.
Pošto ovo obavljam  uvijek naveče ostavit ću vam i dvije fotografije malo lošije kvalitete jer su snimljene po mraku i želim vas unaprijed upozoriti da ne gledate dalje ako ste gadljivi jer se ispod nalazi slika istusnutih mitesera na metalnoj spravici!! :D




Na fotografijama ispod možete pogledati sastav ovog proizvoda za uklanjanje mitesera.
Sadrži ekstrakt ugljena, riže, crnog graha i smjeme crnog sezama (susama) koji pomažu pri čišćenju mitesera, te sadrži ekstrakt čajevca, lavande, kamilice i aloa vere što pomaže u njezi kože.
Može se koristiti dva do tri puta sedmično. Sporo se troši iako sam ja očekivala da će se brže trošiti. Mislim da će mi ovo pakovanje od 11 grama prilično potrajati.
Trenutno je i na sniženju pa ako sam vas zainteresovala svojom recenzijom iskoristite priliku dok je na sniženju i nabavite svoj primjerak, plus uz svaku kupovinu dobijete gratis par testera :)
Mene je ovo malo čudo prilično oduševilo, nisam očekivala da će biti ovako bezbolno i učinkovito. Kad kažem prilično oduševilo ne mislim da je uradilo čuda i da je moj nos postao odjednom potpuno čist bez ijednog mitesera, nego sam primjetila da ih brzo i lako očisti, a i uradi blagi piling kože što mi olakša čišćenje kad koristim metalnu spravicu :)
Na svakom proizvodu se nalazi datum proizvodnje i rok upotrebe!
Ja za vas imam kod za 8 % popusta :) Poštarina je besplatna!





Na koji način se vi borite protiv mitesera?
Da li ste isprobale korejske proizvode, koji mi preporučujete? :)

Hvala na čitanju <3


Nema komentara