BB cosmetics | 9wishes - Rice Powder Polish


U prethodnom postu pisala sam o jednom proizvodu sa BB cosmetics sajta, spomenula sam da sam naručila tri korejska proizvoda, pa danas je na redu recenzija drugog izabranog proizvoda.
U pitanju je brend 9wishes koji se bavi proizvodnjom preparativnih proizvoda na prirodnoj bazi.

Ja volim isprobavati razne preparativne proizvode, njega mi je veoma bitna. Bez njegovane kože džaba sva i najskuplja moguća šminka. Uvijek naglašavam da je najbitnije njegovati kožu lica, kao i kožu tijela.
Dobra krema koja će nahraniti i hidrirati kožu, dobar piling, redovno čišćenje lica i obavezno temeljito skidanje šminke prije spavanja!
Kad sam se već dotakla dobre kreme želim da napomenem da krema ne mora biti skupa da bi hranila i hidrirala vašu kožu. Potrebno je samo da pronađete neku kremu koja odgovara vašoj koži potpuno. Naprimjer meni je Nivea soft krema u koju se kunem, a probala sam ih mnogo i jeftinijih, a i onih previše skupih za moj džep. Nivea hrani moju kožu, hidrira je i to je krema koju koristim čitav život, bukvalno. Često koristim i ulja da dodatno hidriram i nahranim kožu. Potrebno je samo da se posvetite svojoj koži lica, upoznate je, shvatite na šta kako reaguje i pronađete ono što joj najviše odgovara.

Da se ja vratim na moj korejski piling koji vam želim od srca preporučiti ukoliko nemate puno osjetljivu kožu :)


Rice Powder Polish with Micro Ground Rice Powder - sam naziv proizvoda me baš zainteresovao jer do sad nisam isprobala proizvode sa rižom. Bez ikakvog daljeg istraživanja odlučila sam isprobati ga i srećom nisam požalila :)

Piling sadrži mikro granule praha riže, oslobađa površinske mrtve ćelije kože, hidratizira kožu čineći je svjetlijom i mekšom.
Koristi se dva do tri puta sedmično, a ja sam ga koristila jednom, ponekad dva puta sedmično. Nisam osjetila potrebu da ga koristim češće od toga.

Uz piling dođe i mala spatulica pomoću koje se piling nanosi i meni se to svidjelo jer je više higijenski i pri tome voda sa ruke ne ulazi u proizvod u pakovanju.






Koristi se tako što se piling utrljava u mokru kožu lica izbjegavajući područje oko očiju.
Moja koža nije osjetljiva, pa sam ga koristila i na tom područnju nježno utrljavajući i masirajuci i nije bilo nikakvih problema. Potrebno je kožu masirati 2-3 minute, ja sam znala i duže polako sve fino izmasirati prstima. Poslije toga potrebno je umiti se po mogućnosti toplom vodom, a zatim i hladnom. Nije potrebno korisiti gel ili sapun za umivanje, ali ako ste navikli onda možete. Ja ponekad poslije koristim i gel, ali većinom ne. Ne ostavlja nikakve tragove na koži, super je očisti pa nema potrebe ponovo je prati.

Moja koža lica nije posebno osjetljiva, ali ako vi imate puno osjetljivu kožu onda nisam sigurna koliko bih vam preporučila ovaj piling. Uvijek mi je teško preporučiti nešto osobama koje imaju osjetljivu kožu jer znam koliko im je teško pronaći proizvod koji im neće iritirati kožu.

Piling je srednje grub. Ne mogu reći da je grub, meni nije. Imala sam i neke grublje, ali sam definitivno imala i neke nježnije od ovoga. Dok se utrljava u kožu osjeti se stvarno puno puno sitnih granulica koje čiste kožu i meni prijaju, ali bojim se da bi ljudima sa jako osjetljivom kožom moglo biti grubo i možda izazvati crvenilo. Meni ne pravi nikakve probleme, sviđa mi se puno. Jedino što mi posije umivanja obrazi budu malo crveni, sasvim malo, ali inače imam problema sa crvenilom u obrazima. Ali zato ujutru crvenila ne bude nikako, riješi i taj moj problem sa crvenilom. Ne zateže mi kožu nakon umivanja, ali svakako uvijek obavezno nanesem neko ulje, preporučujem jojobino ili stavim kremu. Inače poslije pilinga mi je draže staviti ulje ili neku masniju bogatiju kremu da što bolje nahranim kožu i to i vama preporučujem :)

Koža poslije ovog pilinga bude jaaako mekana, nježna, osjeća se koliko je čista i svjetlija jednostavno koža diše, divna je na dodir. Primjetila sam da mi malo očisti i mitesere ako malo duže masiram nos, posebno ako prije toga pokvasim blaznicu ili peškir vrelom vodom pa stavim na nos da se otvore pore.

Ima blag prirodan miris koji se ne zadržava na koži i ne vjerujem da bi nekome ovaj blagi miris smetao. Onako prirodno miriše, fino.
Pakovanje sadrži 100 ml i jako sporo se troši. Potrebna je manja količina proizvoda  za čitavo lice, a ja volim kad istrljam lice svuci proizvod i na vrat pa očistiti i vrat.
Trenutno je na sniženju pa ako sam vas zainteresovala ovim korejskim proizvodima posjetite BB cosmetics sajt jer imaju mnogo sniženja, poštarina je besplatna, uz svaku kupovinu dobijete poklon i pored svega toga ja imam kod za 8% popusta :)




Koji je vaš omiljeni piling za lice?
Hvala na čitanju <3

Nema komentara