Spring outfit


Prije nekoliko dana na Facebook stranici pisala sam vam o velvet majici i velvet trendu koju me nije očarao. Nikad nisam voljela pliš, nisam ga znala kombinovati da izgleda lijepo, nekako mi je uvijek izgledao "jeftino" neukusno, pa zbog toga nisam ni sad obraćala pažnju na taj materijal iako je toliko popularan. Smatram da je tanka linija između wow i onog jeftinog izgleda kada je pliš u pitanju. Stvarno ga treba znati lijepo kombinovati. Ili je to samo nešto do mene?
Naručila sam jednu majicu, čisto onako da vidim kako se slažem sa velvet trendom i nismo se našli... Nije to nešto što ja mogu iznjeti na pravi način i u čemu se mogu osjećati prijatno. 
Uspjela sam majicu iskombinovati da izgleda pristojno, bar meni, ali sumnjam da ću je nešto puno nositi ili da ću ponovo uzeti nešto velvet. 
Ono što definitivno moram pohvaliti milion puta jesu ove pantole koje su definitivno najudobnije pantole koje sam ikad kupila. Pune su elastina, mekane, nježne, preudobne. Jedina mana je što ostaju dlačice po njima kao i na većini crnih pantola.
Oversize teksas jakne su takođe postale jako popularne, i za razliku od velvet trenda, ovaj me oduševio! Mislila sam da će ova koju sam naručila biti nešto duža, ali nažalost nije. Voljela bih i da je malo uža u rukavima jer se puno napuše, ali nosit ću je i ovako, sviđa mi se boja, a i materijal je odličan. Nije baš ono što sam ja sebi zamislila, ali zadovoljna sam. Mislim da bi bolje izgledala da sam uzela broj manju.. Iskoristit ću je već za neke kombinacije :)
Još jedan trend koji se provlači mjesecima je ruksak u svim bojama i veličinama. Ja sam izabrala ovaj crni sa nitnama jer se može kombinovati uz mnogo stvari i stilova. Materijal je fin, ruksak je kvalitetan i super urađen.
Ako volite crne haljinice ona za vas imam nekoliko lijepih prijedloga, klik na black shirt dress :)
Jakna - ovdje
Pantole - ovdje
Majica - ovdje
Ruksak - ovdje
Naočale - ovdje







Hvala na čitanju <3

4 komentara