LiLash giveaway


Danas za vas drage moje čitateljice imam jedno veliko darivanje <3
U saradnji sa LiLash organizovan je internacionalni giveaway.
Prije pravila, želim vas podsjetiti na prethodna dva posta o LiLash serumu za brži rast trepavica.
Ukoliko do sad niste čule za ove proizvode onda pročitajte moj prvi post o LiLash i LiBrow serumima za brži rast trepavica i obrva i to klikom OVDJE.
U drugom postu koji je posvećen ovom brendu obavijestila sam vas da sam postala njihov ambasador za Bosnu i Hercegovinu! Taj post možete pogledati klikom OVDJE.

U prvom postu sam detaljno napisala sve vezano za serume, priložila fotografije prije i poslije. U komentarima ispod tog posta možete pronaći jedan veliki odgovor na Anelino pitanje o stanju trepavica nakon korištenja seruma. Potrudila sam se detaljno napisati šta se dogodilo i kako ih treba njegovati nakon što se potroši serum. Mislim da to trebate obavezno pročitati da se ne bi uplašile kad trepavice počnu ispadati, pa da ne krivite mene, želim da budete na vrijeme upuceni u čitavu priču to jest proces djelovanja seruma. Ukoliko imate dodatnih pitanja, javite mi se na mail ili u inbox na FB stranici. Ne želim vas plašiti s ovim ispadanjem trepavica, ali jednostavno kad dosegnu svoj maksimum počnu ispadati i potrebno ih je njegovati uljem ili kupiti ponovo LiLash serum pa ga koristiti povremenom da bi trepavice ostale lijepe i duge. U suprotnom vrate se na prijašnje stanje. Ja ih nisam njegovala poslije seruma i kada su ispale sve te duge divne trepavice moje su izgledale očajno, ali su nakon mjesec dana ojačale i bile puno bolje i ljepše nego što su bile prije upotrebe seruma. Na fotografijama u -ovom- postu možete vidjeti koliko su moje trepavice narasle i uvile se. Meni su bile predivne :)
Sada koristim već drugo pakovanja seruma, ali ga koristim ponekad, otprilike 3 puta u sedmici i prezadovoljna sam.


Kao član LiLoves tima dobila sam priliku da nagradim i svoje dvije čitateljice.
Prije nego što se prijavite za giveaway zamolila bih vas da pročitate prethodna dva posta da bi ste bili upućeni u sve što se tiče ovog seruma.


Pravila za učešće u darivanju:

- follow @lilashofficial na Instagramu
- follow @glitter.snowflake na Instagramu
- u komentaru (ovdje na blogu) napišite da li ste već koristile LiLash serum ili će vam ovo biti prvi put da koristite LiLash? I zašto želite duge trepavice?
- javno na svom fb profilu podijelite ovaj post i u komentarima na stranici ispod ove objave na mojoj fb stranici označite nekoliko svojih prijateljica da i one mogu učestvovati u darivanju
- Like Glitter Snowflake i Official LiLash Page na Facebook-u

Darivanje traje do 23. decembra 2016.godine.
24. decembra ću izabrati tri dobitnice ovog darivanja!

Dobitnice će na poklon dobiti:
- 1 LiLash 3mo size (demi) serum za rast trepavica
- premium holder
- ogledalo

Poklon paketi za dobitnice bit će isporučeni 1.januara 2017.godine, a vrijeme isporuke je 3 do 4 sedmice. Proizvodi stižu iz Amerike.

Zamolila bih vas da ispunite sve uslove jer će svaka prijava biti provjerena!

SRETNO :)



Broj komentara: 38

  1. Nisam nikada koristila,a volela bih jer bi sa njim moje trepavice sigurno bile gusce i lepse.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga, ja sam ostala bez daha. Ovo je, definitivno, nešto što bi me jaaako usrećilo. Ne znam da li se sjećaš ali pisala sam ti, još kada si objavila post o ovom proizvodu. Ono što bi mene najviše usrećilo definitivno su gušće trepavice i obrve.Dužina mi i nije toliki problem koliko nedostatak volumena, a nisam neko ko ima vremena da svakodnevno koristi vještačke trepavice :/. Pokušavala sam i sa ricinusovim, ali nisam uspjela :(. Nadam se da ću dobit priliku da pokušam i sa ovim proizvodom :).

    Insta.: moj_mali_kutak91
    FB: Danijela Petković
    Blog: Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  3. NIkad nisam koristila a voljela bih. Trepavice su mi nazalost kratke i cesto ispadaju tako da je ovo pravo otkrice za mene. Hvala za darivanje, sretno svima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam koristila al naravno da bi voljela.
    Predivno darivanje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam koristila LiLash ali bih volela probati. Imam kratke i ravne trepavice,i jako sporo rastu, a imam utisak i da dosta otpadaju, nazalost. Da, kad trepnem, oduvam sve svojim trepkama!😀 Evo, da okusam srecu u ovom jako vrednom darivanju. Hvala na izuzetnoj prilici.
    Inst.drjelenair
    Fb.Jelena Ilic

    OdgovoriIzbriši
  6. Danijela Todorovic15. prosinca 2016. u 11:11

    Nisam koristila ali bi bas voljela da imam duge I guste trepavice.Divno darivanj

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam koristila a volela bih jer su mi trepavice kratke a zelja mi je da imam duge. Hvala na sansi :) IG:85taca

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam do sada probala ali bi voljela da imam duge I guste trepavice. Divno darivanje

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam koristila...volela bih...da mi trebavice budu duge,lepe i guste,a moj pogled jos zanosniji 😊 fb-Slavica Milovanovic
    inst-slavicamilovanovic90

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam koristila do sada a volela bi da probam jer oduvek nemam bas neke zanosne trepavice pa sam na moju osnovu uvek dolepljivala lazne kako bi sminka na ocima dosla do punog izrazaja. Lep dar!

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam do sada koristila ništa od LiLasha, a s obzirom da sam uvek potajno tugovala što nemam mnogo guste i duge trepavice, mislim da bi mi ovaj serum baš dobro došao :) a pogotovo sada kada kreću praznici, pa je i korišćenje šminke intenzivnije, a potreba za prelepim pogledom veća :)
    Na ig te kao mndra_mja pratim, a na fb ti kao Jasmina Makuljević svratim :)
    Nagrada je SUPERIŠKA :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Nikad nisam koristila ovaj proizvod,jer nisam znala gde da ga nabavim. Trepavice su mi znatno oslabile nakon nadogradnje pa bih shodno tome htela da imam ponovo guste i duge trepavice
    Instagram akicadjole, fb djordje aleksandra gligorijevic

    OdgovoriIzbriši
  13. Pogresila sam inst djoleiakica

    OdgovoriIzbriši
  14. Prvi put da koristitIM LiLash i bas bih volela.
    Ko ne zeli da ima duge trepavice i samim tim i zanosan pogled...
    HVALA ZA PRILIKU!

    svetlanakrantic@yahoo.com
    Ispunila sam sve uslove
    FB Svetlana Krantic
    IG svetlana_ceca_krantic

    OdgovoriIzbriši
  15. Nisam imala priliku koristiti LiLash serum, ali bi rado probala. Duge trepavice su zavodljive i pogled je čaroban :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Nisam koristila ali zelim jer su mi trepavice male. Voljela bih vece. By Ella Rahmanovic

    OdgovoriIzbriši
  17. Nisam koristila ali bih voljela ;) Duska Dvorancic

    OdgovoriIzbriši
  18. Nisam koristila,ali bi voljela probat.. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Nisam koristila ali bih zaista volela da probam posto sam ranije imala lepe,duge i guste trepavice ali nekako,nakon porodjaja one su se proredile,pocele da otpadaju same od sebe... 😔
    FB Ivona Markovic
    IG ivonam.im73 😘

    OdgovoriIzbriši
  20. Ovo je zaista divan poklon, koji VREDI i verujem da je delotvoran!
    Nisam koristila nikada ovako nešto...a bio bi to divan poklon koji bi podelila sa ćerkama! :)

    FB: Katarina Kaća Borić

    Instagram (nemam svoj...ali Vas ćerka prati): vevericasajmon

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A kako ovo pišem kasno...i duša mi spava...zaboravih da napišem zašto želim duge trepavice...
      Nikada ih nisam imala...kao mlada, a sada, kao matora...jedino mogu da sanjam o njima...
      a lepo je SANJATI...zar ne? :)
      Možda se neki san i ostvari...a bilo bi divno namignuti dugim lepom trepuškama...mom dragom mužu-pužu...
      kao što sam nekada radila...u mladosti...

      Izbriši
  21. Nisam do sada koristila, ali bih jakoo zelela. Zelela bih da imam duze trepavice i da moje male sitne oci konacno dodju do izrazaja. <3
    FB Biljana Perisic
    instagram miss_bilyana

    OdgovoriIzbriši
  22. Nisam koristila nikada,a zelim da im trepavice jer obozavam da se sminkam i izvlacim :)
    Fb: ivanica iva milojevic
    instagram: ivanazica
    divnoo je:* :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Nisam imala prilike da probam, ali strasno sam znatizeljna i sretna da ovo probam. Svaki dan provodim dosta vremena izvlaceci maskarom duze trepavice. Pa bi ovo bilo sjajno da probam, i jako se radujem..Hvala na sansi da ucestvujem i da s enadam <3
    FB Dusanka Ceganjac
    Instagram duceganjac

    OdgovoriIzbriši
  24. Nikada do sad nisam ali boih volela da probam.
    FB: Jasmina Stevanović

    OdgovoriIzbriši
  25. Nisam koristila dosad ovaj serum ali bi voljela da ga probam jer imam ravne i rijetke trepavice nemam instagram nadam se da i dalje ucestvujem.Pratim te na fb-u pod imenom Čalija Adisa

    OdgovoriIzbriši
  26. Nisam nikad koristila ali voljela bi isprobati,sa duzim trepavicama oci izgledsju ljepse i zavodljivije 😍,pratim na fb Mirela Baltic,IG mirellica93

    OdgovoriIzbriši
  27. Nisam koristila,voljela bih jer su se moje trepuske razrijedile. Fb.Snjezana Cosic ig,snjeskasmeska

    OdgovoriIzbriši
  28. nISAM KORISTILA NA ZALOST ALI BI ZAISTA VOLJELA DA PROBAM ! fb>Mayda Cicvara

    OdgovoriIzbriši
  29. Da se i ja okusam u sreci...imam vrlo rkatke trepuske i voljela bih isprobati, a nisam dosada fb Dzana Bazi IG bdzana

    OdgovoriIzbriši
  30. Do sada nisam imala priligu probati, a voljela bih ( tko ne bi želio raskošne trepke...)

    FB Marija Krešić Bandić
    IG Maryakb

    OdgovoriIzbriši
  31. Nisam do sad koristila, ali bih voljela jer su mi trepavice srednje velicine. A tko ne bi volio velike i raskošne trepavice ☺️☺️

    Fb:Božana Jozić
    Instagram:bozanajozic

    OdgovoriIzbriši
  32. Nisam koristila do sada, ali taman bi mi dobro došlo. :D

    OdgovoriIzbriši
  33. Nisam nikad koristila LiLash serum i voljela bih ga isprobati jer imam rijetke i kratke trepavice. Tko ne bi volio imati duge i guste trepke? :)
    Fb: Tea Bandić
    IG: @tea1983

    OdgovoriIzbriši