Grey


Topli jesenji dani su mi posebno dragi i uvijek se potrudim iskoristiti ih za šetnju. Jučerašnji dan sam iskoristila maksimalno i posjetila divni Mostar i moram vam priznati da je najljepši baš sad, u jesenjim toplim danima kad sve dobije neku posebnu čaroliju. Prepun je boja i mirisa. Pravi odmor za dušu iako i dalje ima mnogo turista iz čitavog svijeta, ali zanimljivo je vidjeti ih, čuti ih kako pričaju i radoznalo zagledaju u svaki dio ovog predivnog grada.
Planirala sam Mostar iskorisiti i za fotografisanje nekih stvari za blog, ali je dan toliko divan bio da mi je bilo žao samo tražiti mjesto za slikanje, pa je taj plan propao, ali je dan ispunjen srećom i pozitivnom energijom. 
Izdvojila sam par usputnih fotografija da vam pokažem džemper koji je sa Romwe sajta.
Ovo mi je trenutno omiljeni džemper jer je topao, lijep i praktičan. Od mene ima sve preporuke, super je za jesenje dane, dobro će doći i zimi ispod tanjeg kaputa, ali i za proljeće kad krenu topliji dani. Dostupan je i u rozoj boji, njega ću vam pokazati uskoro.
Pored džempera želim vam pokazati i najdraži šal sa Zaful sajta, a možete ga pogledati klikom OVDJE.
Šal je ogroman, jako topao, izgleda poput dekice, nježan je i definitivno ima preporuke ukoliko volite velike šalove.

Džemper - OVDJE
Šal - OVDJE
Naočale - OVDJE



Hvala na čitanju <3

Broj komentara: 12

  1. Tako mi je drago da ti se sviđa naš Mostar.
    Da, predivan je, sada i u proljeće najljepši!
    Nadam se da ćeš uskoro opet doći i da, outfit je divan. Džemperčić me oduševio , diivno izgleda! ☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Outfit je bas po mom ukusu! Divno izgledas i slike su odlicne! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se sviđa tvoja kombinacija, i sama najčešće nosim nešto slično na dnevnoj bazi. Šal je predivan!
    Iva

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve je dobro baššš-outfit, lokacija.. bravo! )

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Outfit je divan, i ja volim tako da se oblacim. ☺

    OdgovoriIzbriši