Avon - Sun+ maxi tan ulje i losion


Polako nam dolaze stabilniji topliji dani, pa mislim da je pravo vrijeme za jedan post o preparatima za dobijaje što ljepšeg tena. Vjerujem da većina djevojaka voli preplanuo ten, pa ću vam zato otkriti šta to meni pomaže da dobijem tamniji ten tokom ljeta, ali prvo da vas malo upoznam sa mojom kožom i tenom :)
Uvijek sam imala svijetao ten, često sam dobijala komentare da izgledam kao duh ili da sam bijela kao sir. Prije nekoliko godina imala sam neku alergiju na sunce, pa sam se trudila izbjegavati sunce. Kada sam uspjela riješiti taj problem nastavila sam se čuvati pa sam se tako i navikla na svijetao ten, nije mi smetalo. Prije dvije godine me nešto uhvatilo da želim i ja tamniji ten.  Bezuspješno sam se sunčala danima, mazala i kremama i uljima, nisam uspjela dobiti boju, pa sam ubrzo i odustala od prženja na suncu. Moram napomenuti i to da sam uvijek teško dobijala boju, uvijek pocrvenim, izgorim, kasnije budem malo tamna i brzo se ta boja izgubi. Prijateljica je u to vrijeme krenula u solarij, pa i ja za njom.
Budući da sam bila jako svijetla, djevojka koja radi predložila mi je da prvih nekoliko puta idem samo po 3 minute i to tri puta u sedmici. Kasnije kad se koža navikla na to počela mi je povecavati na 5 pa 6 i kasnije na 9 minuta. Prije dvije godine kad sam i išla u solarij ljeto je bilo kišovito, pa se poslije solarija nisam ni sunčala, bila sam zadovoljna bojom koju sam dobila. Prošle godine nisam htjela ponovo ići u solarij jer svi znamo koliko je štetan, šta radi koži i kakve gadosti može izazvati. Prijateljica mi je preložila da probam Avon sprej za sunčanje jer je njoj odličan, pa sam pored spreja naručila i losion sa beta karotenom.

 Sun+ Maxi tan ulje za naglašavanje preplanulog tena



Prije korišćenja ovog ulja u spreju, 2-3 dana sunčala sam se sa zaštitnim faktorom da bih malo kožu pripremila.
Prvo i najbitnije spomenuti je to da ovo ulje NE sadrži SPF, ne štiti kožu od sunca.
Služi za naglašavanje preplanulog tena, ne preporučuje se nanositi ga na lice. Na pakovanju piše da može ostaviti mrlje na odjeći, zato budite oprezniji ukoliko vam je svijetao kupaći kostim, ja nisam primjetila da mi je ostavljao fleke na kostimu, ali eto čisto da spomenem.
Ono što se prvo primjeti kod ovog ulja je definitivno miris. Prelijepo miriše, ne znam kako bih vam opisala, ali meni se puno sviđa. Mislim da ima tako ugodan miris zbog shea buttera i ulja koja sadži (ulje sjemenki suncoreta, palmino i kokosovo ulje).Ulje je praktično za korisititi jer ima dobar raspršivač.


Ulje nije puno masno, brzo se upija u kožu i čini je mekanom. Čak je i hidrira.
Ja sam ga koristila prilikom sunčanja i čak sam i poslije prvog korišćenja ovog ulja primjetila da mi je ten polako počeo dobijati boju što me pravo iznenadilo jer kao što sam već prije spomenula, uvijek sam teško dobijala boju. S tim da sam se sunčala ispred kuće, mogu zamisliti kakvi bi rezultati bili da sam se sunčala na moru ili negdje pored vode. I što je najbitnije koža mi nije crvenila, nisam izgorila iako nisam koristila zaštitni faktor.
Svakdnevnom upotrebom ovog ulja dobila sam divan preplanuo ten kao i kad sam išla u solarij. A boja je trajala dosta duže i kad sam se prestala sunčati nego kad sam prestala ići u solarij. Zato je ovo ulje moja ljubav!
Iako na pakovanju piše da se ne preporučuje nanošenje na lice, ja sam ga nanosila. Ali prije toga stavim kremu sa SPF, sačekam da se dobro upije i onda stavim sprej na ruku pa na lice, nisam ga nanosila direktno raspršivačem na lice. Nije mi izazvao nikakv nered na licu, sve je bilo normalno, ali ako imate osjetljivu kožu bolje da pazite i ne nanosite ovakve proizvode na lice. Moja nije posebno osjetljiva, pa mogu slobodno eksperimentisati :)
Avon Sun+ Maxi tan ulje je postalo moj must have proizvod i uvijek ga preporučujem. Prije par dana stigla mi je nova bočica,iako u staroj još uvijek imam malo proizvoda, nisam htjela ostati bez njega.

Sun+ Maxi tan losion sa beta karotenom



Možda sam trebala prvo pisati o ovom losionu jer njega prvo koristim prije sunčanja, ali toliko volim ulje da sam požurila odmah napisati nešto o njemu :)
Hidratizirajući losion sa beta karotenom koristi se prije sunčanja ili se nanosi prije kreme sa zaštitnim faktorom.
Ja ga koristim tako što se namažem ovim losionom, sačekam desetak minuta i zatim izađem na sunce. Tako se sunčam neko vrijeme, a kasnije posegnem za gore spomenutim uljem.Ovaj losion podstiče tamnjenje kože za suncu i koži daje bronzani ten.


Losion je žute boje. Kada se istisne iz bočice izgleda gust, ali je lagane teksture te se zato vrlo lako razmazuje. Dok se razmazuje po koži ostavlja neki skroz blagi bronzani trag i sjaj na koži, divno izgleda. Brzo se upije, ali ostavlja lijep sjajni trag, nije ljepljiv. Miriše slično kao i ulje, samo blaže. Bitno je naglasiti i da ovaj proizvod zaista hidrira kožu i čini je mekanom i svilenkastom na dodir.
Ovaj losion NE sadrži SPF, nema zaštitu od sunca.
Ako ga planirate korisiti samo onako, da bi koža ljepše izgledala kad idete u šetnju ili namazati samo noge njime, sačekajte da se dobro upije da vam ne bi ostavio mrlje na odjeći (na forografiji ispod možete vidjeti žute mrlje na vlažnoj maramici kad sam obrisaka ruke).
Ovaj losion mi nije ništa posebno, mislim da na mojoj koži bolje radi ulje, od njega prije dobijem boju nego od losiona. Koristila sam jedno vrijeme i samo losion, bez ulja, i nisam primjetila dobre rezultate kao što sam to postigla uljem. Mada jedna moja prijateljica više voli ovaj losion nego ulje, ali eto meni je ulje bolje. Ona ima i prirodno tamniji ten, pa možda i to ima neke veze.


Poslije ovih proizvoda koža bude mekana i nježna čak i poslije tuširanja, ali ja svakako savjetujem da se namažete nekim hranjivim losionom, mlijekom ili uljem da bi dodatno njegovali kožu nakon izlaganja suncu.
Ukoliko imate osjetljivu kožu obavezno je par dana mažite samo losionom sa visokim zaštitnim faktorom da bi ste je sačuvali, a ako i poslije imate problema onda ovo ulje i losion možete korisiti u kombinaciji s nekim losionom sa SPF koji ćete nanijeti prije, sačekati da se upije, pa onda ulje, ovo Avon ili neko drugo koje će vam pomoćii da brže dobijeti lijep preplanuo ten :)



Koji je vaš omiljeni proizvod za postizanje preplanulog tena?
Hvala na čitanju <3

Broj komentara: 6

  1. Imam dosta ovih Avonovih proizvoda i meni su stvarno odlični :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sad planiram nabaviti one za hladjenje koze poslije suncanja, cine se dobri :D

      Izbriši
  2. Nisam probala ovo ulje niti losion, ali vjerujem da su dobri kao i većina Avonovih proizvoda. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je ulje bolje, probaj nisu skupi, a boja se brze dobije :D

      Izbriši
  3. Imam ova 2 proizvoda iz Avona , ali ne znam da li mogu da se koriste za suncanje u solarijumu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno ne znam, ja ih ne bih koristila u solarijumu. Ja sam prije par godina isla u solarij i kupovala sam kremu kod djevojke koja drzi salon, pa bolje je da se posavjetujes sa djevojkom kod koje ides.

      Izbriši