Avon care - royal jelly + mini darivanje



Avon je za trenutnu kampanju C1 najavio neke novitete, te između ostalog i poboljšanu Avon care liniju za njegu tijela i lica. Avon care dolazi u dvije varijante - proizvodi sa matičnom mliječi i drugi sa kakao maslacem. 
Linija sa matičnom mliječi namjenjena je suhoj i veoma suhoj koži, dok je linija sa kakao maslacem namjenjena normalnoj i suhoj koži. Sadrže kompleks vitamina E, hipoalergeni su i dermatološki testirani proizvodi.
Ja sam od Avona dobila liniju sa matičnom mliječi za suhu i veoma suhu kožu.
Moja koža je normalna, ali zimi često zna biti malo više suha, pa joj je ipak potrebna dodatna hidratacija. 
Ja volim proizvode sa matičnom mliječi, odgovara mojoj koži, i obožavam onaj Avon univerzalni balzam sa matičnom mliječi, godinama ga koristim i najbolji mi je za njegu usana i laktova.
U mom paketiću našli su se losion za tijelo, krema za lice, krema za ruke i balzam za usne u boji Reviving raspberry. Ja ću napisati recentiju za losion i kreme, a nekome od vas ću pokloniti balzam za usne :) O darivanju više na kraju postu!


Losion za tijelo sadrži 400 ml.
Ima blag miris koji se ne zadržava baš dugo na koži.
Srednje je gustine, vrlo lako se razmazuje pa nije potrebno puno proizvoda, neće se prebrzo potrošiti :)
Brzo se upija što je super u ovim zimskim danima kad jedva čekamo da se obućemo poslije kupanja. Ja inače volim mazalice koje se brzo upijaju, nisam od onih koji mogu stojati i čekati da se sve upije.
Kožu čini nježnom, svilentastom, hidratiziranom i nahranjenom. Čak i sutradan kad se tuširam osjeti se da losion ima na tijelu, nije od onih koji se brzo upiju pa kasnije opet suha koža. Ovaj je baš dobar. Meni odgovara i zavoljela sam ga nakon prvog mazanja. Zapostavila sam ostale losione i mlijeka zbog njega.
Dosta je povoljan s obzirom da sadrži 400 ml i može dugo trajati.


Sljedeća je krema za ruke:


Ova krema je namjenjena njezi ruku, noktiju i zanoktica tj kožice oko noktiju.
Miris je isti kao i kod losiona, ali malo teži, onako kao da se malo više med osjeti nego u losionu i meni se miris kreme duže zadrži nego miris losiona. Dosta je guste teksture, masna je, treba joj vremena da se upije u kožu. Ja je koristim najviše naveče jer je masna, kad je tek namažem baš se ono lijepi ruka za ruku. Iako je gusta nije potreba velika količina kreme, može se fino razmazati, malo ostavlja bijeli trag, ali i to se upije. Kada se utrlja u kožu ostavlja osjećaj maske na rukama, baš se dosta osjeti taj sloj koji ostaje na koži. Zato ruke ujutru predivno izgledaju, budu mekane, nahranjene i koža bude baš nježna i lijepa. Ponekad je koristim i kad idem napolje, a znam da neću dirati papire, telefon ili tako nešto, super zaštiti ruke od vjetra i hladnoće, Baš stvori kao zaštitni sloj na koži. Ne bih vam preporučila da je namažete ako ste na poslu, faxu ili u kafiću jer nećete moći ništa uzeti u ruke :D Bar je ja tako ne koristim, meni je najbolja za noć ili ovako ako idem prošetat malo pa da mi se ne isuši i ne ispuca koža. Moja koža na rukama je normalna ka suhoj, možda bi se kremica brže upijala kod osoba koje imaju veoma suhu kožu i čija je koža sklona perutanju i brzo puca od hladnoće.


I za kraj je ostala krema za lice :)


O posebnim potrebama kože u ovim zimskim danima mislim da nema smisla ponovo pisati, dosadila sam vjerovatno osobama koje redovno čitaju blog, ali za mene su kreme i njega uvijek važnije od svega ostalog. Posebno zimi kada koža zahtjeva jaču njegu. Opet ću napomenuti da je moja koža lica normalna, a krema je namjenjena veoma suhoj koži. Zimi je i moja koža malo više na ovoj strani sa suhokožcima, pa se potrudim da je dodatno njegujem.


Krema dolazi u plastičnoj posudici i sadrži 100 ml.
Što se mirisa tiče, pa kao i kod predhodna dva proizvoda imaju istu tu notu kao meda, ali krema miriše onako blago, nježno, nije težak miris. Dosta ljudi ima problem sa mirisom meda jer je teži pa neke zna zaboliti glava, ali od ovoga sigurno neće :D
Tekstura ove kreme je srednje gusta, malo je onako kao gelasta. Kad sam je prvi put nanijela na lice moja reakcija je bila - "Joj jest ovo masno" međutim kad sam je razmazala po licu upila se za nekoliko sekundi, malo ostavlja ljepljiv trag minutu ili dvije, ali poslije je super. Dobro nahrani kožu. Nisam je pokušala koristiti kao podlogu za make up, više je volim koristiti navečer.
Nije mi izazvala nikakve iritacije, nije peckala niti bilo šta slično.
Koža mi je bila malo više suha na ovom dijelu između donje usne i brade, i kroz par dana oporavila se, ponovo je nježna i mekana zahvaljujući ovoj kremi.
Kad sam vidjela da je namjenjena veoma suhoj koži bila sam skeptična oko korištenja, mislila sam da će biti previše masna i da se neće nikad upiti u kožu, ali eto pozitivno me iznenadila :)


*********************************************************************************

Za kraj imam jedno mini mini darivanje za vas.

Želim nekoj od vas pokloniti balzam za usne u boji, o kojem sam čitala da je baš dobar i da njeguje usne. Voljela bih da mi dobitnica javi da li je stvarno toliko dobar kao što sam čula. Nijansa je jako lijepa koliko sam vidjela na netu :)
Nagrada je jedna sitnica, ali vjerujem da će vam se svidjeti i pomoći da usne održite lijepim, mekanim, njegovanim, a pri tome im date i malo boje.

AVON ultra colour tinted lip balm u nijansi Reviving raspberry.



Pravila za učešće:

- Like Avon facebook stranicu -> ovdje (klik na roza slova)
- Like Glitter Snowflake facebook stranicu -> ovdje 
- Javno (public) podijelite post o darivanju na svom facebook profilu ->  link za post ovdje
- U komentarima mi napišite koji je vaš omiljeni Avon proizvod te ostavite ime i prezime pod kojim pratite Avon i moju Facebook stranicu

***

Darivanje važi samo za Bosnu i Hercegovinu!
Igramo se do 23.01.2016.godine.
Ime dobitnice ću objaviti u nedjelju, 24.01.2016. godine.

SRETNO!!!


EDIT:

Dobitnica je Emsa Sikira! Čestitam :)

EDIT 2:

Emsa se nije javila vec tri dana, pa je izabrana nova dobitnica Mirsada Fusko, čestitam :)

Broj komentara: 30

  1. Volim Avon od parfema do lakova...omiljeni lak Shimmer a parfem Little black dress. Na fb
    Pratim pod imenom Minela Mujanovic Delic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam imala Little blak dress, fin je parfem :)
      Sretno Minela :)

      Izbriši
  2. Volim sve od Avona i koristim dosta toga,na fb Tatjana Petrovic,pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super su mi svi proizvodi, volim sve iz Planet Spa linije a nisu losi ni ovi novi mat ruzevi ^^ Pratim pod imenom Azra Guta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su planet spa proizvodi najdrazi... Mat ruzeve jos uvijek nisam koristila, ali svakako planiram :D
      Sretno Azra :)

      Izbriši
  4. Avon volumizing maskara mi je, bar dosad, najdraži avonov proizvod i ostala sam joj vjerna.
    Nadam se ovom mini poklončiću i obećavam iscrpnu recenziju ukoliko ga dobijem.
    Na fb vas pratim pod Indira Husić
    LP :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu maskaru jos uvijek nisam isprobala, ali je moja prijateljica isto hvali :D
      Sretno Indira :)

      Izbriši
  5. Volim ovu kremu za ruke, za lice sam samo jednom namazala, ne privlači me nikako, a ovo za tijelo nisam ni otvorila ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. probaj losion, meni je odlican, razmisljam kupiti jos jedan dok je na snizenju :D

      Izbriši
  6. Najviše volim njihove gelove za tuširanje i Avon SHOCK maskaru koju stalno koristim. :)
    FB: Mirsada Fuško

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam prije par godina koristila tu maskaru, a gelove i sama volim :D
      Sretno Mirsada :)

      Izbriši
  7. Iz Avona najviše koristim serum za vrhove, perle za lice, sschok mascaru i Little Black Dress parfem koji mi je ujedno i najdraži Avonov proizvod :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iz Avona najviše koristim serum za vrhove, perle za lice, schok mascaru i Little Black Dress parfem koji mi je ujedno i najdraži Avonov proizvod :)
      FB: Ivana Rako Ćosić

      Izbriši
  8. Volim sve od Avona <3

    FB: Danijela Stevovic

    OdgovoriIzbriši
  9. Hmmm velik izbor ali ovisnik sam o lakovima tako da avonove lakove obozavam :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post,ali kada će biti objavljen pobjednik onog velikog giwevaya?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Objavljena je dobitnica i vec je dobila svoj paketic :)

      Izbriši
    2. Aha,ja sam mislila da će biti poseban post,haha,ineće tako to bude,a ne da ćeš editovat.Oprosti

      Izbriši
    3. Ne pisem ja nikad novi post za objavu dobitnice.

      Izbriši
  11. Omiljeni proizvodi iz Avona su mi Super Shock maskara i Color Trend ruževi za usne,imam ih u svim bojama.Pratim vas pod imenom SIKIRA EMSA ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Volim Avonove kreme za ruke, uvijek imam jednu kod sebe. Krema za lice me je posebno iznenadila, baš lijepo hidratizira lice tokom zimskih dana. Poz. :)

    OdgovoriIzbriši