Farmasi olovke za usne


Olovke za usne su moja ljubav poslednje 2-3 godine. Većinom ih nosim samostalno na usnama. Već sam vam prije pisala o olovkama za usne koje volim i koristim,a danas ću vam pokazati nove u mojoj kolekciji koje sam dobila od Farmasija.
Kako sam i prije napisala, do sad nisam bila upoznata sa njihovim proizvodima, tako da su mi i ove olovke novost. Jako sam se radovala kad sam ih ugledala u paketiću.
Dobila sam nijanse 201, 203 i 206.


Olovke nisu kremaste kao naprimjer Essence olovke one stare ili longlasting, ali nisu ni suhe poput Flormar olovki. Ne grebu usne i ne isušuju ih. Pigmentacija je odlična i postojane su. Sadrže po 1 gram. Oštrila sam ih i nisu pucale :) Nemaju neki poseban miris, mirišu kao i sve ostale olovke za usne.
Trenutno u katalogu možete pronaći 11 nijansi,po cijeni 3,90KM, dok je redovna cijena 6,50KM.

Ljepše izgledaju kad se prije nanošenja nanese samo malo balzama za usne. Ne preporučujem da ih nosite samostalno ako su vam usne ispucale jer će istaknuti te ispucale dijelove.


Nijansa 201 nije potpuno mat, ima malo kao sedefastu završnicu, mislim da se dovoljno primjeti na fotografiji iznad, a vidjet ćete to i na usnama.

203 je mat, i najviše suha od ove tri olovke, ali opet se fino nanosi na usne, ja uvijek stavim malo balzama ispod da lakše klizi po usnama.

Ove dvije nijanse kombinovala sam sa Farmasi True Color ružem u nijansi 13 koji sam vam pokazala ovdje, tako da ćete ispod na fotografijama vidjeti i te kombinacije. Fino se sjedine nijanse olovke i ruža i divno izgledaju, a olovke produže trajnost ruža na usnama.
Sve tri nijanse su ljepše uživo!

206 je najdivnija crvena nijansa u mojoj kolekciji. Malo je kremastija od prethodne dvije i najbolje je pigmentovana. Meni je ovo čista crvena boja, prelijepa. Savršeno ide uz True Color ruž u nijansi 10 koji ste mogli vidjeti ovdje.

Olovke na usnama:

201 pokušala sam uhvatiti taj kao sedef, ali ima i sasvim malo balzama ispod olovke.


201 u kombinaciji sa ružem True Color 13


203 uz malo balzama za usne :)


203 u kombinaciji sa True Color 13


206



206
i preko True Color broj 10 :)


Planiram naručiti još neke nijanse jer su olovke dobre, a nisu skupe :)

Da li vi koristite Farmasi olovke za usne?
Koja je vaša omiljena nijansa?

Hvala na čitanju ^_^
*PR proizvod

Broj komentara: 16

  1. Imam samo jednu farmasi olovku i bas je volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super su, ja sam nabavila jos dvije pored ovih, a ima ih jos na wl :D

      Izbriši
  2. Nemam nijednu farmasi olovku ali definitivno ću nabaviti ima finih nijansi 😊

    OdgovoriIzbriši
  3. ova prljavo roza mi izgleda privlačno kao swatch ali kad je vidim na usnama tada nisam sigurna. crvena bi mi se više svidjela kada bi bila toplija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo je ljepsa uzivo nego na slikama, a i sve zavisi od prirodne boje usana, meni je lijepa, a crvena mi se bas svidja sto je ovako cista nemam ovakvu nijansu u kolekciji, lijepo osvjezi lice :)

      Izbriši
  4. Super recenzija, volim prljavo roze nijanse. Bas su lepe

    Adela Acanski

    OdgovoriIzbriši
  5. Ova 201 mi je posebno zapala za oko! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam ih sve iz katalogaaa :D i sve ih koristim, mene posebno oduševljavaju 212, 219, 207, 206, 201, 202, 203.. nosim ih same, sa balzamom, sa ruževima, ali najviše same jer imaju matt efekat i traju mi čitav dan kada stavim bez balzama, nešto predivno iz Farmasija što najviše volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam nabavila jos 204 i 219, super su, planiram nabaviti i ostale nijanse :D ja se jos uvijek polako upoznajem sa Farmasi proizvodima, ali do sad ovo sto sam probaala zadovoljna sam :)

      Izbriši
  7. Olovke su im stvarno predivne. Moja omiljena je 219 i sve riječi hvale imam za nju. Ne razmazuje se, dugutrajna je, postojana i pigmentisana. :D

    http://beautycornerbyemina.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je sto si i ti zadovoljna, volim ovako cuti da i drugim djevojakama odgovaraju proizvodi koje i ja volim :)

      Izbriši