GR Color Expert 22


Ovih dana sam odlučila da Vam pokažem nekoliko omiljenih lakova za nokte u ovim toplim ljetnim danima, tako da će i narednih nekoliko postova biti posvećeno lakovima koje koristim na ljeto.


Jedna jako draga nijansa je Golden Rose Color Expert broj 22. Kupila sam ga još prošle godine, ali sam ga počela koristiti tek prije par mjeseci.
U bočici se nalazi 10.2 ml., a cijena je 2,50 KM. Kod ovih lakova mi se sviđa što je i cep iste boje kao i nijansa laka pa mi je lakše naći nijansu u kutiji :)
Četkica kod ovih lakova je debela i ravno sječena što ja i volim. Imaju veliki izbor nijansi.


Imam nekoliko nijansi iz ove linije i prilično sam zadovoljna, ali ne baš i ovom nijansom.
Dosta je rijetka, i ne nanosi se ravnomjerno kao neke druge nijanse. Mora se baš paziti kad se nanosi jer znaju ostati praznine kad se stavlja drugi sloj, ali ono što je dobro je to što se vrlo lako može popraviti a da se to ne primjeti kasnije. Dovoljna su dva sloja pažljivo nanijeta :) Suši se sporije od ostalih nijansi koje sam probala, ali opet ne treba baš puno vremena. Nisam gledala na sat da mogu tačno reći vrijeme sušenja :D Trajnost je 3-4 dana na mojim noktima. Imaju predivan sjaj tako da nije potreban nadlak za sjaj. Meni se nijansa sviđa, tako da sam mu oprostila ove dvije mane :)


Da li ste koristile GR Color Expert lakove za nokte?
Koja je vaša omiljena ljetna nijansa?

Hvala na čitanju,
šaljem vam pozdrave ^_^

4 komentara

  1. Fotke su ti baš lijepe, a lak je baš nježan. :) GR lakovi su odlični i imaju prekrasne nijanse. Nemam omiljenu ljetnu nijasnu, rekla bih da su to uglavnom neke svijetlije nijanse tijekom ljeta općenito :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno Ivana ^_^ svjetlije nijanse su savrsene i za ljeto i za proljece :)

      Izbriši
  2. Ostala sam oduševljena ovom bojom laka :D

    OdgovoriIzbriši