Catrice Sweet Glitzteen


Catrice lakovi za nokte su mi jedni od omiljenih. Kao što sam već par puta spomenula, kupujem ih kod tete za 1 KM. Nijanse su prelijepe, a lakovi prilično kvalitetni i postojani.


Već nekoliko dana nemam baš slobodnog vremena, što zbog učenja što zbog nekih drugih obaveza. U takvim danima mi je potreban lak koji se brzo suši i koji je neke svjetlije i neutralne nijanse da ga mogu nositi uz sve.
Moj lak za takve dane je definitivno Catrice Luxury Lacquers Limited Edition Million Brilliance C07 Sweet Glitzteen


U ovoj standardnoj Catrice bočici dobit ćete 10 ml laka za nokte. Na samoj bočici je naznačeno da je lak potrebno nanijeti u 2 sloja. Ja stavim tri sloja, jer mi dva nisu dovoljna. Lak se brzo suši tako da mi nije problem staviti tri sloja, dok nalakiram nokte druge ruke, ovi na prvoj ruci su već suhi. 

Ovaj lak je boje rozog zlata, sadrži sitni šimer i krupnje šljokice, što mu daje 3D izgled.


Četkica je standardna za Catrice lakove, ne znam kako se zove ovaj oblik kako je sječena :D Drugačije su od svih ostalih lakova, ali ne otežavaju lakiranje noktiju, super je, lijepo rasporedi lak i deblja je što ja najviše i volim :)


Za bazu, kao i uvijek, koristila sam Eveline 8in1 i ovaj lak mi je izdržao oko 5 dana na noktima. Meni je to sasvim dovoljno. Uživo puno ljepše izgleda, ima ljepši sjaj i baš se lijepo primjeti na noktima, prijateljice mi uvijek ovaj lak pohvale :) Ja sam jako zadovoljna njime i nijansa mi je savršena :)


Da li vi volite Catrice lakove za nokte? Koji je vaš omiljeni?

Hvala na čitanju :)


Broj komentara: 16

  1. Nemam nijedan catrice lak, nekako ih uvijek zaobiđem i kupim essence lak :D
    Najviše mrzim kod šljokica je što se teže skidaju, i onda ih izbjegavam, ali ovaj je u nijansi koju obožavam pa sam u nedoumici kupiti ili ne :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence su u drogerijama jefiniji od Catrice lakova, a kod tete su i Essence i Catrice po 1KM :D I kod ovog se krupnije sljokice teze skidaju, ali meni to ne smeta toliko jer je prelijep :D

      Izbriši
    2. Pošalji tu tetu i kod mene malo :D :D

      Izbriši
    3. hehe poslat cu je, ali je moras vratiti opet :P

      Izbriši
  2. Baš je lep, podseća me na Million Brilliance lakove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I jeste iz LE Million Brilliance :) Oni su najljepsi :)

      Izbriši
  3. Jao predivan je lakić! Kao vilinska prašina, baš je bajkovit i romantičan! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bas si ga prelijepo opisala ^_^ meni je trenutno omiljeni :)

      Izbriši
  4. najlepse skoljice mene svidjam skoljice ne smeta skinuli laka za nokte ☺ ☺ ☺

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan je <3
    Kod nas u Srbiji uopšte nema Catrice, ne znam zašto. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam da se mnoge djevojke zale sto nemate Catrice, bas im je bezveze to, nadam se da ce uskoro doci kod vas :)

      Izbriši
  6. Sviđa mi se i boja i šljokice! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je sto se i tebi svidja :D sljokice su bas prelijepe ^_^

      Izbriši