Kopija Real Techniques bold metals collection kistova


Na Facebook stranici Glitter Snowflake najavila sam recenziju kopije Real Techniques bold metals collection četkica. Ja ih koristim već neko vrijeme i jako sam zadovoljna, pa sam odlučila pokazati ih detaljnije u ovom postu.

Moje četkice su naručene OVDJE (klik na roza slova). 
Ove četkice sam dugo gledala i priželjkivala, ali su stvarno original preskupe i nije mi opšte padalo na pamet da ih kupim koliko god one bile lijepe. Prije par mjeseci počele su se pojavljivati kineske kopije koje su izgledale sasvim lijepo urađene, skoro identične originalu. Zbog moje saradnje sa Wholesalebuying sajtom dobila sam priliku isprobati ovu kopiju.


Koristim ih već neko vrijeme i prala sam ih više puta. Kad su tek stigle imale su malo onaj ružni miris, ali čim sam ih oprala taj miris je nestao. Prilično brzo se suše, a prilikom pranja nisu puštale nikakvu boju niti su ispadale dlačice. Samo jednu četkicu iz seta ne koristim često, ali o tome kada dođe red na nju. Ostale jako volim. Na fotografijama ćete primjetiti da neke od njih imalu po dlačicu dvije koje strše, ali namjerno ih nisam osjekla ili išćupala, hjela sam da i to bude prikazano, a ne da ih uređujem prije slikanja. Na original kistovima ima oznaka RT dok na mojim kopijama nema, a vidjela sam da ima kopija i na kojima se nalazi oznaka RT kao i broj kista. Što se drške tiče, gornji dio gdje se nalaze dlačice je metalni, a ovaj donji dio plastični, ali je čvrsta plastika, boja je ista. Mislim da bi bilo bolje da su metalne cijele, ali meni i ovako ne smeta.

100 arched powder



100 arched powder je originalni naziv ovog kista koji je namjenjen puderu u kamenu ili prahu, blendanju rumenila, bronzera. Ja je najviše koristim za mineralne i kamene pudere, a ponekad i za blendanje rumenila ako sam stavila malo jače onda to popravim ovom četkicom. Dosta je velika, dlačice su nježne, mekane i stvarno je lijep osjećaj kad se njima dodiruje koža :)
Malo je manja u odnosu na originalnu RT powder brush koja je najveća četkica u mojoj kolekciji, ali opet je njome moguće brzo i lijepo nanijeti kameni puder. Ovu četkicu sam prvu isprobala i odmah je zavoljela, meni je odlična i smatram da je jako dobro urađena kopija. 

101 triangle foundation 




Ovaj kist najmanje koristim, baš rijetko. Nisam mu uspjela naći namjenu kako bi meni najviše odgovarao. Njime sam pokušala par puta setovati korektor ispod očiju i fino je to radio, a za tekući puder ga još uvijek nisam isprobala, nešto me ne privlači da ga tako isprobam. Ima prilično guste dlačice nije čvrst, ali nije ni puno mekan. Dlačice su nježne i ugodne na koži.

300 tapered blush



Ova četkica je namjenjena za rumenilo i meni je odlična! Prilično je gusta, mekana, ima dobar oblik i lijepo nanosi i blenda rumenilo. Kad je tek stigla mislila sam da će biti mala, međutim predobra je. Iz ovog seta nju najviše koristim. Može se koristiti i za bronzer, ma super je :)

301 flat contour



Ravna četkica namjenjena za konturisanje je divna. Idealne je veličine, dovoljno je i široka, mekana, nježna, lijepo blenda i kremaste i praškaste poizvode. Pošto je gust može malo više proizvoda pokupiti pa treba oprezno s njim da se ne pretjera sa proizvodom. Ja se ne konturišem često, ali sam je isprobala nekoliko puta i oduševila se četkicom :)


200 oval shadow



Ovalna četkica za blendanje sjenila je dobra za nas sa krupnim očima, dok bi djevojakama sa sitnijim očima bila prevelik. Dlake su kao i kod ostalih četkica iz seta nježne, mekane, dovoljno je gusta i jako lijepo blenda sjenila. Osim za blendanje ja sam koristila i za setovanje korektora ispod očiju kao i za higlighter i super je mi je i za to.

201 pointed crease 



Ovaj kist koristim za pregib oka i dobar je, nešto čvršći, ali fino i nanosi i lagano blenda sjenila. Sasvim solidna četkica, može poslužiti i za nanošenje highlightera ispod obrva.

202 angeled liner



Kosi kist za eyeliner koristim za obrve. Nisam ga koristila za tuš jer trenutno nemam ni jedan gel ajlajner, ali mislim i da bi bio debeo za to. Za obrve je odličan, čvrst i precizan. Ima dvije dlačice koje strše, nisam ih htjela iščupati dok ne slikam, ali evo sad ću i njih srediti pa da bude još bolji :) Ja svoje obrve popunjavam sjenilom i ovaj kist mi je odličan. 


Pored toga što prelijepo izgledaju ove četkice su i zadovoljavajućeg kvaliteta.
Ja vam ih mogu preporučiti i evo još jednom link sa kojeg sa ih ja uzela -> http://goo.gl/idfecG

Hvala na čitanju, šaljem vam pozdrave :)

Broj komentara: 18

  1. Pratim blog od jutros da vidim da li si izbacila post. Narucila sam ih juce u vreme kad si izbacila sliku da danas ide recenzija. I jedva sam cekala da vidim kako su se tebi pokazala. I osmeh na lice na svaku rec gde ih hvalis, jer reko dobro je nisam pogresila.
    Citala sam neke recenzije da nisu bas nesto original, pa sam se pribojavala da su i ove lose. Ali sad jedva cekam da stignu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo je kasnio post, imala sam neke obaveze :) Nadam se da ćeš biti zadovoljna koliko i ja, meni su stvarno sve dobre, samo što triangle ne koristim, ali može se i njoj naći namjena, sve mi neke četkice koristimo na više načina :D Javi mi da li su ti se dopali, baš me zanima :)

      Izbriši
  2. Ja ih gledam vec neko vrijeme jer su mi predivne <3 mislim da cu ih uskoro naruciti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Još od kada si objavila da si kupila ove kistove, čekam recenziju! Fotke su ti ovaj put baš lijepo ispale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morala sam ih malo isprobati prije recenzije i oprati par puta :) Hvala puno Marijana :)

      Izbriši
  4. Prelijepe su...a za sitne pare ih vrijedi uzeti :D

    OdgovoriIzbriši
  5. mnogo su lijepe ove cetkice a i cijena im je prihvatljiva :D vjerovatno cu ih naruciti ako nista za isprobavanje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ces biti zadovoljna ako ih kupis, mogu se fino iskoristiti :D

      Izbriši
  6. Mnogo lijepo izgledaju, imam osjecaj da u stalku za kistove stoje odlicno. Na stranu izgled, drago mi je da si zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. isticu se medju ostalim cetkicama definitivno :) za ovu cijenu sam bas zadovoljna kvalitetom :)

      Izbriši
  7. S obzirom da originalne baš ne hvale mnogo ovo je odlično. :) A zaista prelepo izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam vidjela da nisu hvaljene originalne, a ova kopija je sasvim solidna i nije skupo uopste...

      Izbriši
  8. Kao prvo, prvi put sam na tvom blogu i mogu ti reci da sam odusevljena fotografijama. Da moje fotke izgledaju upola kao tvoje bila bih prezadovoljna. Nazalost, tek sam pocela i muku mucim sa fotkama proizvoda. Kao drugo, ove cetke moraaam da imaam... hvala na odlicnoj recenziji... nisi davila nego si konkretno rekla sve bitne informacije...

    ti si mi otkrice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na ovako lijepim rijecima, uljepsala si mi jutro ^_^ Za fotografije je potrebno malo maste i dnevna svjetlos, bar je meni to bitno jer slikam sa mobitelom i jedino mogu iskoristiti dnevno svjetlo jer inace fotografije budu tamne.. Na pocetku je uvijek teze, vjerujem da ces i ti vremenom i vjezbom biti usjesnija u fotografisanju proizvoda :) I hvala puno na ovim pohvalama :)

      Izbriši
  9. Meni deluju odlicno! Predivne su i osvojile su me dizajnom i opredelila bih se za kopiju jer mi je malo suludo bacati novac na original trenutno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. originalne nisu toliko hvaljene, i skupe su... ne fali nista ni ovoj kopiji, solidne su :)

      Izbriši