Irresistible Me Diamond flat iron - review


Prije dvije sedmice pisala sam o Irresistible Me pegli za kosu, ako niste vidjete taj post onda ga možete pronaći klikom ovdje pa tu pročitati neke osnovne karakteristike ove pegle. 
Odlučila da pokazati vam kako izgleda jedna vrsta uvijanja kose ovom peglom, kao i kako izgleda kosa ispeglana upravo ovom peglom.
Zamolila sam prijateljicu koja ima plavu kosu da je isproba za uvijanje jer se ipak bolje vidi na plavoj nego na smeđoj kosi kakva je moja.
Prijateljicina kosa je farbana, tanja od moje, ali je i pogusta. Pokušale smo što bolje prikazati kako je to uspjelo kod nje. Naravno peglom se mogu uraditi i drugačije lokne, ja sam probala na svojoj kosi koja je duža od njene i super su bile samo mi je trebalo više vremena da svu kosu uvijem.


Ni ona nije navikla uvijati kosu peglom pa na početku loknicama i nismo bile toliko zadovoljne, kao i kad smo sve završile, jer sam joj ja nastavila uvijati kosu pozada, ali na kraju kad smo kosu dobro oblikovale rukama bile smo zadovoljne konačnim rezultatom, svidjela nam se frizurica :)

Na sljedećim fotografijama možete pogledati kako je to izgledalo:


A što se moje kose tiče tu nije bilo potrebe za više fotografija, možete vidjeti kako je kosa izgledala prije peglanja  i poslije.


A onda se nakon pola sata desilo ovo: 


Ošišala sam bez i malo žaljenja. Iako mi kosa nije bila puno oštećena, trebalo joj je samo novo farbanje, mislim da je bila dobra odluka što sam je ovoliko skratila i sad će biti puno zdravija :)

Sve u svemu, ja sam i dalje oduševljena ovom peglom, vrlo brzo mi ispegla kosu, kad žurim mogu je završiti za 5 minuta da izgleda odlično, a nekad se potrudim pa je dooobro ispeglam za 15tak minuta.
Kosa ispeglana ovom peglom mi ostaje puno duže ravna i prava nego što je bio slučaj sa prethodnom peglom koju sam imala. 
Od mene imate sve preporuke, ako ste u mogućnosti i ako tražite odličnu peglu za kosu, onda definitivno pogledajte i ovu jer vrijedi!


Link za peglu - OVDJE.

Da li vam se sviđa pegla? :)
Hvala na čitanju <3

Broj komentara: 8

  1. Meni su lokne odlične stvarno, a tvoja kosa je wooow :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :D nije vise toliko wow kako sam je osisala, ali bit ce :P

      Izbriši
  2. Lokne su super, tj. baš waves :-) Lijepa joj je i boja kose.. A ti imaš kose kao moje tri glave :-) Blago ti se....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I nama se na kraju svidjelo sto tako izgledaju :) Da, bas imam gustu kosu i evo nova opet raste jer je puno opadala na jesen... Prije mi je smetala gusta kosa jer se uvijek napuse, ali kako sam starija sve vise volim sto je gusta i sto je ima :D

      Izbriši
  3. Ja imam neku Adler peglu-i veoma sam zadovoljna njome-i uvija i ravna dobro. I ova tvoja je odlicna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam bila zadovoljna prošlom peglom, ali ova mi je još bolja :)

      Izbriši
  4. Kako imas lijepu kosu!!! Nista drugo se i ne vidi od ljepote tvoje kose :D
    A lokne izgledaju odlicno...
    Nisam neki fan peglanja...ne znam se sama ispeglati, uvijek me pegla neko drugi...A zao mi ljudima oduzimati vrijeme jer za moju talasastu i gustu kosu treba prilicno vremena da bi se lijepo ispeglala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Majdaaa :D <3
      Ja moram peglati sad kako sam je osisala, napuse se sva jer je gusta i kratka.. A i tvoja kosa je lijepa tako talasasta meni se svidja ^_^

      Izbriši