Wholesalebuying.com Reviews

Prije mjesec dana pisala sam listu želja sa stranice Wholesalebuying.

Wish listu možete pogledati klikom OVDJE, a danas ću Vam pokazati šta sam to dobila od njih.
Mogla sam izabrati šta želim, a ja sam se odlučila  za torbu, novčanik i četkice za šminkanje.
Paket mi je stigao za tri sedmice, tako nešto i platila sam carinu 3.50 KM. 
Tako je uvijek slučaj sa torbama ili nekim težim i većim stvarima, nikad nisam platila više od 3.50 KM.


Ovu torbu gledam već neko vrijeme, i sad kad sam već imala priliku uzeti šta želim odlučila sam se za ovu torbu. Razmišljala sam između crvene i bež, i eto bež je pobijedila :)
Kad sam je gledala na fotografijama činilo mi se da je od čvrstog materijala, međutim nije, i malo sam bila razočarana jer volim čvrste torbe, ali i ova je super, kad sam je napunila stvarima bila sam zadovoljna. Iako izgleda dosta mala, u nju može stati puno stvari. 


Ja inače nosim puno stvari u torbi, i sve mi uspije stati u ovu, čak i ostane mjesta :D Baš sam se iznenadila koliko ima prostora. 
Ima malu ručku na sebi pa se može nositi u ruci, a ima i dugi kajš pa se moze staviti na rame, Ja je nosim na ramenu. Sad sam shvatila da je ovo ustvari jedina torba koju nosim na ramenu, uvijek sam do sad torbe nosala u ili na ruci :)
Zadovoljna sam kvalitetom i izdradom torbe, nema nigdje greškica niti nekih promašenih šavova. Nije imala nikakav neugodan miris. Od kako sam je dobila sve ostale torbe sam ostavila po strani i koristim samo nju <3
Torbu možeete pronaći na linku OVDJE :)
Trenutno je i snižena pa iskoristite priliku, zar nije slatka? :)


Sljedeća stvar koju sam izabrala je novčanik.
Bio mi je potreban novi, veliki novčanik. Ovaj stari što sam imala je odavno trebao zamjenu, a ovo je ispala super prilika. 


Ovaj novčanik mi se prvi svidjeo i odlučila sam njega uzeti, nisam dalje tražila jer mi je ovaj prelijep.
Mint i roza su, pored bijele, moje omiljene boje. To je prvo presudilo u kupovini :)


Ovo srce kao detalj na rajfesusu je preslatko :)

Svidjelo mi se što novčanik ima puno mjesta i puno pregrada što ćete vidjeti na fotografijama ispod. Sviđa mi se i to što je odvojeno za krupni i sitni novac, a posebno za kartice, podsjetnice i drugo.






Novčanik je predivan, ali ima onaj karakterističan miris koji još uvijek nije skroz nestao, ali se slabije osjeti, možda će vremenom skroz nestati :) Dostupan je i u drugim bojama, a možete ga naći klikom OVDJE.


Za kraj odlučila sam uzeti i neke četkice. Set koji sam izabrala činio mi se ok, uzela sam roze, naravno :)


U setu se nalazi 7 kistova za oči. Neke sam koristila, neke još uvijek nisam.
Prala sam ih dva puta, nisu im ispadale dlačice.


Ove dvije sam koristila za blendanje sjenila i ok su, ja sam zadovoljna njima, nisu grube, lijepo blendaju.


Ove dvije sam koristila za nanošenje i blendanje sjenila na donjem kapku, ne znam kako ih drugačije iskoristiti :D I one su dovoljno mekane, dobre su.


Ove tri još uvijek nisam koristila, ne izgledaju loše, ali za sad mi nisu bile potrebne, ne vjerujem da su lošije od ostalih :)
Za cijenu od dva i po dolara nisu uopšte loše, mogu se koristiti, meni su ok :)
Četkice možete pronaći OVDJE


Na kraju mogu reci da sam zadovoljna saradnjom sa Wholesalebuying stranicom, odgovore na mailove sam dobijala brzo, vrlo su prijatni i strpljivi.
Ako se odlučite na kupovinu sa ove stranice obavezno im pošaljite mail zbog poštarine, jer za Bosnu i Hercegovinu postoji samo opcija DHL što je preskupo, ali ako im se javite oni će vam promijeniti na Chinapost i reći vam koliko je poštarina za to što ste izabrali :)

Da li vam se sviđa moj izbor? :)

Hvala na čitanju, šaljem vam pozdrave :)

Broj komentara: 10

  1. Kad sam naručivala, dvoumila sam se između crvene i tamno plave torbe, ali na kraju sam uzela tamniju jer crvenu imam :) I ja sam očekivala da će biti čvrsta, ali nije ni ovako uopšte loša, sviđa mi se :) Ebay cijene su skuplje, ovdje je jeftinija, ali sad je kasno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj lijepa je i tamno plava, i ja sam je gledala na ebay heheh mislim da izadje ista cijena dok se i ovdje doda postarina, tu je to :) Vidjela sam da i tamo imaju po osam dolara.. Slažem se nije ni ovako loša, fina je skroz :)

      Izbriši
  2. sve više mi se sviđa novčanik...mint mi je jedna od dražih boja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se zaljubila u novcanik cim sam ga vidjela na stranici :)

      Izbriši
  3. Novčanik je presladak! Imam sličan sa istim bojama samo duplo manji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam tvoj u videu i divan je, meni se najvise svidja zbog boja :)

      Izbriši