Avon Planet Spa maska za lice sa mineralima mrtvog mora


Prije nekoliko mjeseci pisala sam o Avon maskama za lice. Tada sam ih imala tri, a nedavno sam kupila još jednu koju sam dugo htjela, ali sam uvijek odgađala kupovinu zbog toga što imam dovoljno maski za lice koje treba potrošiti. O te tri Avon planet spa maske za lice možete čitati klikom na roza slova ovdje.

Danas vam želim napisati nešto o Planet spa maski za lice sa mineralima mrtvog mora.

Za početak, ova maska sadrži 75 ml, a cijena varira od kataloga do kataloga, često budu sniženja, a ja sam svoju uzela za 5.90 KM.

Moja koža lica je normalna, nije posebno osjetljiva i većina sastojaka joj odgovara. 

Za ovu masku kažu da je namjenjena masnoj koži lica, upija višak površinske masnoće i minimizira pore čineći kožu glatkom, nježnom i blistavom.
Moja koža nije masna, ali toliko sam dobrih stvari čula o ovoj maski te sam odlučila probati je bez obzira što nije namjenja mom tipu kože.
Nekako kad imate normalnu kožu odgovara vam većina proizvoda koji su namjenjeni i za suhu i za masnu koću, bar je kod mene tako... Ja nemam problema s tim kad su u pitanju maske ili neke pojedine kreme, Često sam koristila kreme za suhu kožu i bile su sasvim uredu. 


Da se vratimo na masku :) 
Tekstura ove maske je jako gusta, kao i ostale maske koje sam koristila od blata ili gline, iste su gustine. Sive je boje. Razmazuje se dobro, malo teže nego neke za hidrataciju ili slično, ali nisam imala nikakve poteškoće prilikom nanošenja. Miris nije jak, a nije ni blag i ne znam ga opisati haha ne podsjeća me ni na šta stvarno, ali je ugodan i svjež, ne vjerujem da bi nekome smetao ovaj miris.

Masku uvijek nanosim na očišćeno lice, i uvijek se umijem toplom vodom da bi se pore na koži otvorile i bolje očistile. Na pakovanju piše da je potrebno držati 5 do 10 minuta, ali ja je držim oko 20 minuta dok se potpuno ne osuši. Zatim se temeljito ispere vodom. Ja uvijek isperem sve toplom vodom, a onda se umijem hladnom. Lako se ispire i ne ostavlja mrlje na umivaoniku.
Ja se uvijek posllije umijem i nekim gelom za umivanje, poslije svake maske.
Preporučeno je koristiti je jednom do dva puta sedmično.


Ova maska mojoj koži lica odgovara, ne isušuje mi kožu, ne zateže i nije izazvala nikakve iritacije.
Nakon upotrebe koža je vidno zdravija, čišća i nježnija. Kasnije kad mažem lice kremom koža bude baš glatka i kremica se fino nanosi. Malo mi očisti i mitesere, ništa specijalno, ali vidi se mala razlika što je meni uvijek drago jer imam velike probleme sa miteserima, nikako ne mogu da ih se riješim skroz. Nemam većih problema sa porama, postoje sitne u blizini nosa tako da nisam primjetila neku veliku razliku prilikom korištenja ove maske, ali ove moje sitne male fino zagladi, ne znam kako bi djelovala osobama koje imaju više problema sa izraženijim porama. Čitala sam da su djevojke sa masnom kožom zadovoljne njenim učinkom, ali opet kažem samo sam čitala :) Nemam probleme ni sa bubuljicama, ali predpostavljam da ne bi trebalo nanositi masku na upaljene bubuljice.
Ja vam samo ne bih preporučila da je koristite češće od tri puta sedmično, da vam ne bi isušila kožu.
Meni je potrebno malo više proizvoda za cijelo lice.

Sastojci:


Koja je vaša omiljena maska za lice? :)

Hvala na čitanju <3

Broj komentara: 18

  1. Upravo ova mi je omiljena! Zavidim ti na normalnoj koži :D moja je mješovita i masku najčešće koristim samo na t-zoni, a ponekad i an cijelom licu, ne smeta mi nikako :) Fotografije su ti divne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je postala omiljena ^_^ hahah cesto mi ljudi kazu da zavide na kozi ili ono blago tebi :D sreca pa je tako, rijetko kad imam problema s nekim proizvodima :D Hvala ti puno :*

      Izbriši
  2. I ja sam je nasla na popustu i narucila, malo se teze nanosi ali je efekat na licu odličan! Fotografije su zaista predivne. Poz. :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve maske na bazi blata ili gline se teze nanose zbog gustine, ali ja njih najvise i volim, najbolje ociste kozu :D Hvala puno :*

      Izbriši
  3. I ja imam ovakvu i meni je odlična, lijepo mi pore pročisti, a baš jučer sam gledala u ogledalo i primjetila sam da mi ih je i suzila, trenutno, naravno, ali hej i to je dovoljno dobro. :D Baš si sretnica kaj imaš tako zahvalnu kožu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bitno je da ih suzi bar trenutno, da puder ljepse izgleda na licu :) A jesam sretnica, rijetko kad mi nesto ne odgovara pa tako da i rijetko kad bacim novac na neki proizvod :D

      Izbriši
  4. Ja sam je nekad daaavno kupila i peklo me je lice i od tad nikad nisam više. Opet kupila planet spa onu ljubičastu,sa akai bobicama i ona mi je također smetala,obično mi smeta parfem ili alkohol. Tako da sam odustala od kupovine maskica,i samo prirodno koristim. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa to se i meni desava sa onom ljubicastom, vec sam mislila da sam jedina. :-o Budem kao rak crvena, a cak je ne drzim ni 10 min. Nisam do sada primjetila da mi smeta alkohol ili parfem. Ne znam do cega je.
      A divno mirise, kao i sva ona ljubicasta kolekcija, prosto mi zao sto ne mogu koristiti. I sad posto imam masnu kozu isprobati ovo ili ne? :-/
      Milena

      Izbriši
    2. Amila i meni je tako jedno vrijeme bilo sa ljubicastom maskom, bila mi iritirana koža i kad sam stavila tu masku nije bio dobar osjecaj, ali kad se lice smirilo i unormalilo opet sam je probala i onda mi je super bila, jos uvijek je koristim i super mi je. Mozda ti je koza puno osjetljiva tako da je i najpametnije sto koristis samo prirodno :) probaj i neke na bazi gline sto prirodnije mozda ti i one budu dobre :)

      Izbriši
    3. Milena evo napisala sam vec da se i meni jednom desilo isto sa ljubicastom hehe ova mirise manje od ljubicaste.. Probaj sad dok su na snizenju pa ako ne bude odgovarala uvijek mozes pokloniti nekom ili prodati :D ili ako ti neka prijateljica ima uzmes od nje pa probas na malom dijelu licu :)

      Izbriši
  5. Lijepe su ti fotke. Nisam koristima ovu masku ali ću je uzeti u obzir, vjerujem da bi mi bila ok jer imam mješovitu kožu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno :) trenutno su na snizenju maske za lice, pa vrijedi je isprobati :)

      Izbriši
  6. Slike su divneeee ^_^
    Ovo mi je najbolja i najdraža maska IKAD :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvaaaa Ema :D drago mi je da si i ti zadovoljna, ja je sve vise i vise volim :D

      Izbriši
  7. Sjajna je,obozavam je :) Mislim da je povlace iz prodaje, dosla je na njeno mesto ona plava Planet Spa kolekcija i nova maska sa efektom zagrevanja umesto nje..kupila sam tu i isprobavam je ali nije kao ova.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam cula da je povlace iz prodaje.. Vidjela sam tu novu kolekciju i procitala par pozitivnih recenzija, bas steta ako ovu povuku iz prodaje jer se odlicna :)

      Izbriši
  8. Slike su ti odlične. Već nekoliko mjeseci želim kupiti ovu masku, no ne mogu ju pronaći u drogerijama. Možeš li mi reći gdje si ju ti kupila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) Maska je dostupna za kupiti samo putem Avon kataloske prodaje, pa potrazi nekoga u svojoj blizini ko se bavi time :)

      Izbriši