Balea piling za lice s mirisom maline


Ako redovno pratite moj blog, onda ste primjetile da češće pišem o preparativi nego o dekorativi. Jako mi je važna njega i češćenje kože. Za sve ove godine, koliko koristim šminku, ni jednom nisam zaspala sa šminkom na licu. Koliko god da sam umorna i neraspoložena, šminka se mora skinuti i oprati lice. Možda zbog toga nikad i nisam imala probleme sa kožom, ili je to samo genetski :P 
Uglavnom, već sam pisala o mom omiljenom gelu za umivanje NutriBiotic Skin Cleanser ( klik na roza slova), a danas ću vam predstaviti piling/umivalicu koju koristim par mjeseci.

Balea piling/umivalica dolazi u zanimljivom, lijepom i rozom pakovanju u obliku tube u kojem se nalazi 150 ml, a cijena je 4.95 KM (koliko se sjećam :D ) Sviđa mi se što je pakovanje mekano, a plastični čep dosta kvalitetan, i čuje se ono "klik" kada se pritisne tako da proizvod ne može iscuriti kad piling stoji okomito.
Miriše na maline :D Nježan je miris, jako ugodan i ne zadržava se dugo na koži.


Na pakovanju piše da je namjenjen svim tipovima kože, i da se koristi ujutru i navečer. Ja ga nisam koristila dva puta na dan, jer je srednje jak piling. Da me neko ne shvati pogrešno, nije grub da će vas boliti  ili nešto, nego je dobar, pravi piling, očisti lice dobro, nije slab kao neki koje sam probala pa mi se nisu svidjeli. Nije blag kao ona Balea umivalica na pumpicu, sa grejpom. Ja tu umivalicu volim i jako dugo je koristim i ponovo kupujem, ali čestice(ili kako se to već zove :D ) u njoj nisu dovoljne za piling, dok su kod ovog pilinga od maline te čestice savršene. 


Ja volim staviti otprilike ovu količinu sa fotografije i time što duže masirati lice, prija mi miris maline, kao i čestice koje sve čiste. Uvjek ga nanosim na vlaženo lice, ne stvara nikakvu pjenu. Ne isušuje mi kožu, koja je inače normalna. Par puta ga koristila i mama i kaže da je zadovoljna, nije joj stvarao iritacije iako je njena koža normalna, ali osjetljiva i sklona alergijama. 
Nisam ga nikad koristila u svrhu skidanja šminke, meni je piling zadnja stvar u tom procesu, tako da ne znam da li bi skinuo šminku :) 
Koža poslije ovog pilinga bude nježna i mekana, baš se osjeti da je skinuo svu nečistoću i odumrle stanice, nekako koža kao da svjetlije izgleda kada se umijem.Poslije pilinga uvijek nanesem kremu na lice.


Koji je vaš omiljeni piling za lice? :)

Hvala na čitanju ^_^

2 komentara

  1. Koristila sam ga i nije mi bio loš ali meni je miris maline previše sintetički. Od njega mi je bolja umivalica sa mirisom grejpa :) Lijepe su ti fotke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni miris odgovara, a citala sam da se neke djevojke zale da im miris nikako ne odgovara, dobro je sto se ne zadrzava na kozi :D Volim i ja tu umivalicu, ali njene cestice mi nisu dovoljne za piling, pa kombinujem :D Hvala puno ^_^

      Izbriši