Prvi post i Favoriti 2014.godine :)

Pozdrav djevojke, dobrodošle na moj blog :)
Zbog velike dugogodišnje ljubavi prema čitanju vaših blogova odlučila sam i sama pokrenuti blog i pridružiti se svima vama. 
Planiram pisati o dekorativi, preparativi, lakovima za nokte i amaterskim manikurama, malo o modi, nakitu i možda se nađe i po neki fin recept :) 
Razmišljala sam kako da počnem sa blogovanjem i odlučila da prvi post bude "Favoriti 2014.godine". Ja sam ih podijelila u nekoliko kategorija, pa da počnemo :)
Neću detaljno pisati o proizvodima jer će uskoro biti recenzije za sve.

U 2014.godini najviše sam koristila Eveline kremu za lice s kozijim mlijekom. Za usne sam koristila Avon naturals univerzalni balzam s pčelinjim voskom, a kao puder većinu godine koristila sam Bourjois Healthy mix serum u nijansi 52 vanille vanilla.




Za obrve koristim Essence set za obrve i to svjetliju nijansu kao sto možete vidjeti i na slici vrijeme je da se kupi novo :) Takođe koristim i e.l.f . Small Angled Brush i ovu Mannage 859 Mascara Brush koju sam naručila na ebay-u u setu.



Za oči sam najviše koristila kombinaciju ove dvije maskare i Golden rose tuš za oči koji je dugogodišnji favorit :)



Što se tiče usana izdvojila sam dva ruža i uz njih dvije olovke. Prvi je Golden rose valvet matte 02 i uz njega essence olovka za usne 07 cute pink. Drugi je Astor ruž 360 plum i uz njega essence olovka 15 honey berry.



Rumenilo i bronzer rijetko kad koristim tako da nisam imala favorit. Isto važi i za sjene za oči jer smatram da mi ne stoje pa ih jako rijetko koristim.

Dvije maske za lice koje bih izdvojila su Queen Helene The original Mint Julep Masque naručena s iHerb-a i Avon Planet spa, Luxuriously refining maska sa crnim kavijarom.




Ove godine sam imala tri omiljena laka za nokte. O eveline 8in1 vjerovatno sve već znate, meni je oporavio nokte potpuno i zbog njega imam duge, lijepe i čvrste nokte. Avon gel finish Royal Vandetta je lak koji sam voljela ljeti, a china glaze Ruby pump je najomiljeniji lak ikada, posebno mi je drag za praznike :)



Zbog farbanja kosa mi je jako suha, pa sam zbog toga probala mnoge maske i regeneratore za kosu. Izdvojila bih Avon planet spa masku sa crnim kavijarom, Avon Advance Techniques masku za kosu i serum za vrhove sa arganovim uljem, te Eveline exclusive hair conditioner 8in1 argan+keratin.



Losion za tijelo koji sam obožavala zbog mirisa je Dove sa kokosovim mlijekom i jasminom.



I za kraj tu je moj omiljeni parfem iz Avona - Sensuelle.



I to je to... To su svi proizvodi koje sam izdvojila za 2014.godinu i koje ću nastaviti koristiti i u 2015. :) 

Da li je neki od mojih favorita i vaš favorit?

Broj komentara: 18

  1. Super favoriti, posebno ovi za kosu!!! Dobro dosla!!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš ću sad da poručim ovaj parfem iz Avona nadam se da će mi se svidjeti :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fin je bas, njezan i puderast pa ako volis takve svidjet ce ti se sigurno :)

      Izbriši
  3. Odlican post draga, dobrodosla! Samo napred! ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam tako mislila za rumenila prije,ali sad ne mogu bez njih. Probaj prvo sa nekim kremastim rumenilom njezne peachy boje. Garantujem da ce ti se svidjeti. Sretno bloganje. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam rumenilo redovno prije kad sam bila mrsavija pa jagodice dolazile do izrazaja, ali od kako sam se udebljala odbacila sam ga skroz :D probat cu sad naci neko fino kremasto za proljece pa mozda to opet zavolim :D i hvala ti puno :)

      Izbriši
  5. Super post! Imamo neke zajedničke favorite. Eveline 8 in 1 je spasio moje nokte posle izlivanja. Essence set za obrve koristim svakodnevno i odlican je proizvod. I mnogo mi se sviđa izbor lakića, prelepi su! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je 8in1 svima favorit :D Lakove mnogo volim i tesko sam izdvojila samo ova dva :)

      Izbriši
  6. Dobrodošla draga Glitter Snowflake :D Imamo 2 omiljene stvari, volimo Eveline 8u1 i Miss Mangu, želim je opet uzeti, kad potrošim ovi 10 što imam haah :D

    OdgovoriIzbriši
  7. dobro dosla u blogosferu :D sretno s pisanjem.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mene posebno intresuje Evelin krema za lice :). Hoće li skoro recenzija? Btw, pripremam i ja svoje favorite :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eveline kremicu sam potrosila tako da necu za sad pisati recenziju jer je nemam da slikam kakva je :D :D kupit cu je sigurno dok potrosim ove dvije sto koristim pa onda pisati recenziju :D inace je super kremica, lijepo mirise i lijepo njeguje lice, meni je odlicna :D cekam i postic sa tvojim favoritima ^.^

      Izbriši