Lingerie #2


U prethodnom postu pisala sam o dva seta donjeg rublja koje sam naručila online. Tu sam spomenula da sam naručila pet setova: dva bež, dva plava i jedan bordo. Danas s vama želim podijeliti utiske o plavim setovima. 
Prvi set mi odgovara, kvalitetan je i udoban. Ima najobičnije tanje spužvice. Nemam nikakvu zamjerku. Donji dio bi mogao biti malo veći, nije baš rastezljiv kao kod bež setova o kojima sam pisala u prethodnom postu. 
Drugi set mi ne odgovara. Nije baš kvalitetan i gornji dio ima umetke koji meni ne odgovaraju. Možda bi više odgovarao djevojkama sa većim grudima, ali meni koja imam male nikako ne stoji fino. Donji dio je skroz mali, ne odgovara mi uopšte. Ovo je jedini set kojim nisam zadovoljna i koji je slabijeg kvaliteta od ostalih te ga zbog toga i ne preporučujem. 

Prvi set - ovdje
Drugi set - ovdje
Ostali bra sets - ovdje i ovdje










Hvala na čitanju <3

Nema komentara