Green bag


U prethodnom postu sam pisala kako nisam oduševljena velvet trendom, a evo me opet sa jednim velvet komadom koji me oduševio! Riječ je o zelenoj velet torbici koja je uživo prekrasna!
Kvalitet ove torbice je odličan, iako je mala mogu stati sve potrebne stvarni i lako se može kombinovati uz više stilova. Dostupna je i u crvenoj/bordo boji i razmišljam da uzmem i nju jer su stvarno prelijepe čak iako ne volite velvet trend, ova torbica je prelijepa :)
Majica je isto novitet i to odličan novitet. Ja jako volim bijelu boju i čipku. Moram priznati da nisam puno očekivala od ove majice jer na sajtu nije bilo dovoljno fotogafija, ali rizikovala sam, naručila je i oduševila me. Materijal je udoban, fin, nije grub. Veličina mi odgovara i majica se, takođe, može kombinovati uz mnogo toga.
Hlače su iste one iz predhodnog posta i opet ih moram preporučiti. Predobre su i preudobne!!
Prijedlog za divne ljetne haljinic: lace skater dress :)
Torba - ovdje
Majica - ovdje
Hlače - ovdje





Hvala na čitanju <3

2 komentara