Delia | Big & Black False Lashes Mascara

Prije nekoliko mjeseci dobila sam punu kutijicu Delia proizvoda. Bilo je raznih proizvoda, nisam znala šta bih prije isprobala :) Neke proizvode sam podijelila u darivanjima, a neke sačuvala za isprobavanje i recenzije.
Prvi Delia proizvod o kojem pišem je maskara. 
Big & Black max volume je linija od tri maskare sa tri različite četkice i namjene.
Postoji roza false lashes, plava max volume i zelena lash booster. 
Ja ću danas pisati o False Lashes jer sam nju prvu isprobala.
Prvo, što svima privuče pažnju jeste pakovanje ovih maskara, upadljive su boje, vesele. Pakovanje sadrži 11 ml proizvoda i na dnu se nalazi naljepnica sa rokom trajanja. Cijena je oko 5 KM.


False Lashes maskara obećava duge, guste i uvijene trepavice.
Navodno sadrži naprednu formulu koja daje 3D efekat trepavicama.
Četkica je gumena i meni se sviđa. Ja volim ovakve četkice jer lijepo razdvoje trepavice. Veličina četkice je meni dobra, ne bi trebalo biti problema ako imate male oči. Češljići su srednje dužine, fino obuhvate svaku trepavicu.
Tekstura ove maskare je od prvog dana ista. Nije "vlažna", većinom maskare budu "mokre" kad se tek otvore, pa nam uvijek više odgovaraju kad se malo osuše, nakon nekoliko dana korišćenja, a ova je ista od prvog dana, super je tekstura. 


O maskari je uvijek teško i pisati i raspravljati, svaka od nas ima drugačije trepavice. Svaka od nas voli nešto drugačije, ali evo ja ću pokušati fotografijama pokazati dejstvo ove maskare na mojim trepavicama. Fotografijama nisam uspjela lijepo prikazati kako ustvari izgleda, još uvijek učim kako lijepo slikati oko, stvarno se trudim, ali nikako da uspijem :D 

Moje trepavice su neke srednje dužine, nisu puno kratke, a nisu ni duge. Napominjem da sam koristila LiLash serum za rast trepavica, pisala sam o tome na blogu, bilo je par faza kroz koje su moje trepavice prošle i trenutno je situacija meni zadovoljovajuća. Uvijek su bile guste, a serum sad koristim ponekad, kad se sjetim namažem ga. 
Na fotografijama ćete vidjeti da moje trepavice nisu toliko primjetne iako je jako blizu fotografisano, prilično su ravne, po neka na vanjskom dijelu je uvijena.
Na prvoj fotografiji ispod možete vidjeti kako moje trepavice izgledaju bez maskare. Druga fotografija je jedan sloj maskare, a treća fotografija dva sloja maskare. Nisam koristila uvijač za trepavice.


False Lashes maskara mojim trepavicama odgovara. Zadovoljna sam efektom, sviđa mi se kako ih produži, lijepo ih rašćešlja, ne ostavlja grudvice. Ne razmazuje se, ne ukoči trepavice, ne znam kako da se izrazim, ali pretpostavljam da ćete skontat na sta mislim haha :D ne budu čvrste kao što mi se dešavalo sa nekim drugim maskarama, pa kad skidam šminku sa očiju imam osjećaj da će mi sve trepavice ispasti :D s ovom to nije slučaj, budu fine, nemam taj osjećaj "težine". Joj loša sam u ovim opisima maskare i trepavica :D
Može se i ljepše nanijeti, ja nisam bila baš precizna i nisam se pretjerano trudila jer sam to radila napolju na vjetru pa su mi oči malo suzile...
Nisam sigurna kako bi ova maskara odgovarala djevojkama sa skroz ravnim trepavicama i dosta malim, iako bi trebala davati taj neki izgled vještačkih trepavica iskreno sumnjam da bi to uspjela ispuniti i na kratkim ravnim trepavicama. Ako su vam trepavice neke srednje dužine kao moje vjerovatno bi bile zadovoljne, a ako ste sretnica koja ima i duge i uvijene trepavice onda će vam sigurno odgovarati jer na takve trepavice svaka maskara lijepo izgleda :D 

*pr proizvod
Da li ste vi isprobale Delia maskare?

Hvala na čitanju <3

Nema komentara