LiLoves


Početkom ovog mjeseca na Facebook stranici Glitter Snowflake objavila sam da sam postala prvi LiLash ambasador za Bosnu i Hercegovinu. Tad sam dala i mali nagovještaj da je nešto na putu, a to nešto vam predstavljam u ovom postu :)
Ukoliko pratite blog duži vremenski period, možda se sjećate da sam u februaru ove godine pisala detaljan post o LiLash i LiBrow serumima. Ako ste novi, onda post možete pogledati klikom ovdje.
Od kad pišem blog surađivala sam sa nekoliko brendova, ali najviše je utiska definitivno ostavio LiLash jer ako ste pogledale post o ovim serumima sve će vam biti jasno. Kao i svako, bila sam skeptična kad sam počela koristiti serume, ali rezultati su na kraju nevjerovatni. Zbog toga mi je veliko zadovoljstvo biti član LiLoves ambasadora.
Nekoliko nas iz raznih država dobilo je veliki paket dobrodošlice u LiLoves program. Ako me pratite na Instagramu @glitter.snowflake već ste mogle vidjeti sadržaj kutije to jest snimila sam mali video kako otvaram kutiju :)
Kutija je ogromna i ja sam se jako iznenadila kada sam je otvorila, sve je bilo divno upakovano kao što vidite i na fotografijama.
U kutiji su se nalazili LiLash i LiBrow serumi, ogledalo, LiLash selfie stick i personalizovana LiLoves ogrlica u boji rozog zlata.


U ovom postu sam baš detaljno napisala sve o ovim serumima pa da vam ne bih sad oduzimala vrijeme i ovim postom, predlažem vam da pogledate taj post ukoliko vas zanimaju svi detalji o serumima. Svakako, ako imate dodatnih pitanja uvijek me možete kontaktirati na mail ili u inbox na stranici :)


Na fotografiji iznad možete primjetiti da na kutiji LiLash i LiBrow seruma ima mali hologram sa LiLash znakom, a taj hologram postoji samo na originalnim LiLash proizvodima. Oba seruma su zaštičena prozirnom folijom, kao i kutijice u kojima dođu, samo sam ja skinula folije zbog slika...


Ogledalo sam dobila i prošle godine u novembru i od tad mi je uvijek u torbi, kvalitetno je, ni jedan cirkon nije ispao, meni je prelijepo.

Pored ogledala dobila sam i selfie stick koji je također obradovao, dugo sam tražila neki dobar da uzmem, i evo dobila sam ovaj koji je odličan, stabilan, ali nije dostupan za kupiti.


I za kraj sam ostavila ovu divnu ogrlicu u boji rozog zlata na kojoj piše LiLoves :)
Ako vam se sviđa ogrlica, možete je pronaći na www.shopbnw.com ima baš finih ogrlica, naravno sa durgim natpisima, a čini mi se da možete i vi same izabrati šta želite :)
Stvarno su se puno potrudili oko ovog programa za ambasadore i nadam se da će biti uspješno!


Ukoliko ste skeptični, možete i kod ostalih blogerica pogledati recenzije seruma, njihova mišljenja i naravno fotografije sa rezultatima. Fotografije su najbitnije jer možete i sami procijeniti da li nešto vrijedi ili ne.

Budući da sam ponovo dobila oba seruma počet ću ih korisiti sutra jer moram slikati trepavice i obrve, pa ću ponovo napisati kako je ovaj put uticao na trepavice i obrve. Planiram čitav post posvetiti njezi trepavica poslije seruma, pa bit će detaljnije za nekoliko mjeseci :)

Hvala na čitanju <3


Nema komentara