Avon - Nutraeffects BB cream


O Avon nutraeffects kremama za lice pisala sam već dva puta, i bila sam zadovoljna sa dvije linije iz ove kolekcije, a već neko vrijeme testiram i novu nutraeffects BB kremu.
Nisam probala mnogo BB krema, davno sam imala Avon Anew koja mi nije baš odgovarala, ali vidim da je sada dostupna neka nova, i Deborah 5in1 koja je bila sasvim ok. Bit ću iskrena i priznati da se nisam baš nešto pretjerano obradovala ovim novim BB kremicama, valjda sam navikla na laganije pudere i oni su mi ugodni na licu, a prekriju bolje od BB kreme. Napomenut ću da moja koža lice nije zahtjevna, potrebno mi je neko malo prekrivanje crvenila na obrazima i mitesera na nosu koliko toliko, te naravno ujednačavanje tena.
Ovu BB kremu počela sam testirati čim je stigla i na početku koristila sam je samo kao i svaku prethodnu BB kremu, a kasnije sam je koristila na malo drugačiji način zbog čega sam je i zavoljela te počela korisiti pri svakom šminkanju. To ću vam otkriti malo kasnije, prvo da napišem nešto o kremi uopšteno :)


Nutraeffects BB krema obogaćena je ekstraktom sjemenki egzotičnog cvijeta rajske ptice, odnosno bazirana je na Active seed kompleksu sa sjemenkama chie i cvijeta rajske ptice. Dostupna je u dvije varijante, regularna i matt formula, te dvije nijanse - light i medium. Ova kremica bi trebala ujednačavati ten kože, umanjiti vidljivost pora, prikriti nesavršenosti, hidratizirati i osvježiti kožu. Sadrži spf 15 što je uvijek bitno, tokom cijele godine, a posebno ljeti kada je sunce jako. Kao i ostali proizvodi iz nutraeffects linije, i ove kreme su hipoalergene, alergološki testirane, bez parabena.
Ja sam dobila obje nijanse ove kreme, light i medium, I obje su regularna formula, nisu mat.
U trenutnom katalogu cijena Nutraeffects BB krema je 11,90 KM.


Kreme dolaze u kartonskoj kutijici gdje su napisane onsnovne informacije o kremi i sastojci. Pakovanje sadrži 30 ml proizvoda. Miris ovih kremica je blag i ugodan.
Nijansa koju ja koristim je light i kad sam je prvi put probala bila mi je tamna. Nanijela sam je prstima kao i svaku drugu BB kremu i nisam bila baš zadovoljna nijansom, bila mi je mrvicu tamnija. Drugi put kad sam nanosila kremu opet sam je nanijela prstima, a potom dodatno izblendala četkicom i tad mi je nijansa bila super, nekako se stopila sa kožom i super izgledala. Medium nijansu nisam koristila, puno je tamna, sumnjam da će mi odgovarati čak i na ljeto ako potamnim.


Tekstura ove kreme je prilično tečna, par puta mi se desilo da izađe više proizvoda nego što mi je potrebno, pa je treba pažljivije dozirati. Ne znam kakva je ona sa mat formulom, pretpostavljam da je malo gušća od ove, ali nisam sigurna jer je nisam probala. Bitna stvar kod ove kreme je što mi nije oksidirala. Postojanost joj je ok, koristim je samostalno kada imam nekih obaveza po danu ili kad idem sa prijateljicom na kafu pa se minimalno našminkam. Drugi način na koji sam je počela stalno korisiti je kao podloga za lagani puder, ali samo na pojedinim mjestima kao podloga. Naime, kad stavim kremu za lice prije šminkanja, sačekam da se krema za lice upije, zatim ovu BB kremu stavim na obraze tačnije na jagodice i na nos, u tankom sloju naravno. Razmažem prstima samo po tim dijelovima i sačekam malo da se i to sjedini sa kožom, a zatim normalno nanesem puder na lice. Uvijek koristim lagane formule pudera, ne volim one teške. Ovaj način korišćenja BB kreme i pudera mi jako odgovara, ne moram dodatno nanijeti puder na nos ili obraze.


Krema je dewy finisa, ne previše, ali opet koža ima onaj zdravi sjaj, nije puno sjajna da se ne može nositi bez kamenog pudera, mada je ja uvijek fiksiram, ne pretjerujem sa puderom u kamenu ili prahu! Možda bi bolje izgledala na djevojkama koje imaju suhu kožu, mislim da bi ljepše koža izgledala, svježije i odmornije.
Prekrivanje ove kremice je slabo, ujednači ten i to je to u mom slučaju. Nisam je pokušala nadograditi kad je nosim samostalno, ne očekujem od BB kreme neko dobro prekrivanje.
Sve u svemu prilično sam zadovoljna ovom kremicom, sigurno ću je nastaviti koristiti u nijansi light.


Da li vi koristite BB kreme? Koja vam je omiljena?

Hvala na čitanju <3

Broj komentara: 8

  1. Super post.Jako kvlitetno napisan.Posjeti i moj blog nova sam.LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Konacno cu je naruciti! Nema vise odlaganja, light izgleda odlicno :D
    Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Light ce vecini odgovarati vise nego medium, nadam se da ces biti zadovoljna :)

      Izbriši
  3. Meni je i light poprilicno tamna ukoliko ne koristim svjetliji kameni puder kod fiksiranja. Dosta su finog intenziteta i pokrivanja pa slobodno mogu reci da su dobre :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam mislila da ce mi light biti tamna, ali dobila sam malo boje u medjuvremenu pa mi je bas dobra, mozda ce i tebi vise odgovarati poslije nekoliko suncanja :)

      Izbriši
  4. Meni je Light ok za one situacije kad mi je mrsko stavljati puder pa daj išta :D A tamniju ću ostviti za poklon kome :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam je pocela koristiti redovnije, kad trebam nesto obaviti po danu, posebno kako je otoplilo pa zbog ove vrucine ne mogu nista drugo trpiti na licu :D

      Izbriši