BomBeauty Cosmetics - Makeup Brush and Makeup Sponge Cleaner + giweaway



Danas pišem drugačiji post nego inače. Drugačiji je po tome što vam želim pokazati moj novitet koji mi pomaže pri pranju četkica, a drugačiji je i po tome što sadrži video, prvi koji sam ikad snimila :) A imam i malo darivanje za vas drage čitateljice :)


Volim svoje četkice prati redovno, poslije svakog ili svakog drugog korištenja. Kao što i same znate na njima se skuplja puno bakterija i nije dobro da dugo stoje prljave. Ipak ih koristimo za lice i trebamo naći vremena da ih operemo bar poslije svakog drugog korištenja. 
Ja sam svoje četkice prvo prala na ruci, standardno, vjerujem da ste i vi to radile ili radite i sada, tako je meni bilo najjednostavnije. Onda sam skontala da za pranje četkica mogu koritisiti i ono silikonsko čudo za umivanje lica, ja sam imala neko sa ebaya pa sam njega iskoristila za to. Ali je bilo malo teže prati velike četkice tako, trebalo je duže vremena nego za male. 
Onda sam dobila priliku da isprobam nešto novoo čemu vam danas pišem.
Radi se o BomBeauty Cosmetics jajetu, ne znam kako ga drugačije nazvati :) Služi za pranje kistova i spužvica.


Možete ga pronaći klikom OVDJE. Dostupni su u šest boja, tako da možete izabrati onu koja vam se najviše sviđa :) 
Pored ovog jajeta/čistaća za kistove, oni u svojoj ponudi imaju i akrilni organizator za kistove koji možete pronaći OVDJE.


Makeup Brush and Makeup Sponge Cleaner dolazi u providnom pakovanju od čvrste plastike i na dnu ima zlatni metalni dio sa bodljicama. Unutra se dobije i ovo malo upustvo na kojem je objašnjeno kako oprati kistove, a kako oprati spužvice.
Sve je bilo upakovano u ovu prelijepu ljubičastu kovertu. Paketić sam dobila za 3-4 sedmice, iako je trebao stići za dvije, ali poslali su mi u decembru kad je bilo vrijeme praznika pa su sve pošiljke kasnije :) Što se tiče komunikacije s njima, sve je bilo oke, dobijala sam odgovore redovno, ljubazni su i nije bilo nikakvih problema.


Ja sam snimila mali video kako perem kistove pomoću ovog čuda, pa vam neću ništa o tome pisati jer je sve prikazano u videu :) Samo što sam u videu koristila tečni sapun jer mi je tako bilo lakše snimati, a inače koristim OmniaNatura prirodne sapune koji su mi baš dobri za kistove.


Na fotografijama iznad možete detaljnije vidjeti kako izgleda, a u videu ispod i kako sam ja njime oprala svoje kistove :) Ja sam jako zadovoljna ovim čistaćem, baš mi olakšava pranje četkica, brže završim i ne budu mi isušene ruke kao prije kad ih prala na dlanu. Ovaj cleaner definitivno preporučujem svima :)



Na početku posta spomenula sam i malo darivanje za vas :)
Pošto sam dobila tri BomBeauty Cosmetics Makeup Brush and Makeup Sponge Cleaner-a odlučila sam dva pokloniti vama jer je meni dovoljan jedan. Sebi sam ostavila ljubičasti, a vama ću pokloniti bijeli i koraljni. Izabrat ću dvije dobitnice :)


Uslovi za sudjelovanje:

- Like moju Facebook stranicu Glitter Snowflake (klik na roza slova)
-  Podijeliti JAVNO (public) na svom profilu sliku (post) o darivanju koja se nalazi na FB stranici (klik na roza slova)
- U komentaru ispod ovog posta, ovdje na blogu, napisati ime i prezime pod kojim me pratite na fejsu

- Ako želite možete me pratiti i na instagramu glitter.snowflake (tu sam najredovnija)

Molim vas da obratite pažnju i ispunite sve uslove kako treba, jer se uvijek desi da neko podijeli post, a ne ostavi komentar ili ostavi komentar a ne podijeli post i tako bude svašta :)

Igramo se do 14.02.2016.godine
Pobjednicu ću objaviti 15.02.2016.godine 
Ime dobitnice će biti na dnu ovog posta, a odabrati će je random.org :)

Darivanje važi za Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Hrvatsku.

SRETNO <3

EDIT:

Hvala svima na ucescu <3
Dobitnica koraljnog je Arijana Karacic,
a bijeli je dobila Jelena Videnovic.
Čestitam :D

Ostalima hvala i zelim vam vise srece u nekom narednom darivanju, nadam se uskoro :)

Molim dobitnice da mi se jace u inbox na Facebook stranici :)




Broj komentara: 59

  1. Fb Ivona Grgurić
    Instagram ivonagrguric

    OdgovoriIzbriši
  2. Fb:Majda Jusic-Skoro
    Instagram: jusicka

    Pa ovo cudo djeluje zaista kao olaksica za pranje cetkica! :) Zelimmmm! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Neću sudjelovati, samo sam došla prokomentirati da imam takvo jaje (well, slično) od drugog proizvođača i stvarno dobro dođe za pranje četkica :D

    OdgovoriIzbriši
  4. FB - Dejana Nenadic Ilic

    OdgovoriIzbriši
  5. pratim te kao Marina Suncica,ovo je divna stvar. Hvala na sansi da osvojimo ovog korisnog slatkisa :)
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna nagrada.Pod ovim imenom te pratim na fb

    OdgovoriIzbriši
  7. Fb; Teodora Djordjevic
    Insta: lolin svet
    Srecno svima :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Katarina Katy Ilic na fb,prelepa nagrada

    OdgovoriIzbriši
  9. FB: Karolina Jokić
    IG: karolinajokic

    OdgovoriIzbriši
  10. Amna Šubić, pratim na insta @amnicaaaa

    OdgovoriIzbriši
  11. FB Azra Nurkic Idrizoska
    IG Azra1501

    OdgovoriIzbriši
  12. FB Danijela Dackica Zdravkovic
    Insta dackica

    OdgovoriIzbriši
  13. fb Marija Petrovic da znas da mi se nagrada puno svidja!

    OdgovoriIzbriši
  14. preslatko su upakirani <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Fb: Ivanica Iva Milojevic
    predivno <33

    OdgovoriIzbriši
  16. Vera Randjelovic na fejsu,igram za cerku ona je odsevljena ovim proizvodom

    OdgovoriIzbriši
  17. Pratim te gdje god stignem, i dosadjujem kad god mogu :P :* a podjela ce biti na stranici bloga

    OdgovoriIzbriši
  18. Selma Dedic-Čančar

    OdgovoriIzbriši
  19. fb Ana Buculov....
    srecno svima koliko nas ima :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Divno darivanje :-)
    FB: Tanja Tajci Petrovic

    OdgovoriIzbriši
  21. Fb Jasmina Makuljević...
    Na instagramu te kao mndra_mja pratim, a i na blog ti često svratim :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Facebook : Aneta Služek
    Instagram : aneta_91

    Super darivanje. :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Marija Ciric
    Instagram: huntonfashion

    OdgovoriIzbriši
  24. Marija Ciric
    Instagram: huntonfashion

    OdgovoriIzbriši
  25. Na fbu pratim kao Iva Sykes :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Pratim te kao Boško Ana Anči...
    srećno...

    OdgovoriIzbriši
  27. FB Marija Pupić-Bakrač

    OdgovoriIzbriši