Dresslink reviews #2



Evo mene opet sa jednom finom saradnjom :D Dresslink stranicu sam već predstavila prije nekoliko mjeseci. Ako niste upoznate sa ovom stranicom, onda više o njoj možete pročitati klikom ovdje. Ne bih sad da ponavljam rečenice iz tog posta, a vjerujem da vas većina zna za ovu stranicu pa da ne smaram sa tekstom o tome. U tom postu ste mogle vidjeli moju prvu listu želju, a u ovom (klik na roza slova) prikazala sam neke divne stvarcice koje sam dobila od njih. Pošto sam bila zadovoljna saradnjom, kao i oni, dogovorili smo se za još jednu saradnju, pa sam vam opet pokazala svoju novu listu želja ovdje. I napokon su stigle nove stvari koje vam želim pokazati. I ovaj put sam platila 3,5 KM otvaranje paketa na carini.
Još samo da napomenem ako budete naručivale sa njihove strance, ne zaboravite pogledati dio Buyer's show i ponudu 0,01$ bude finih stvari :)


Na početku vam želim pokazati ovu malu crnu torbu. Kad je ponovljena saradnja odmah sam znala da želim uzeti ovu torbu, svidjela mi se kod nekoga na blogu, ali ne mogu se sjetiti gdje sam je tačno vidjela, pa sam odlučila uzeti je jer mi je bila potrebna manja crna torba za jesen. 


Na fotografijama izgleda malo sjajnija, ali to je do svjetlosti, ljepša je uživo :)
Nisam očekivala da će biti čvrsta, ali ipak jeste što me baš obradovalo, ja volim te malo čvršće torbe. Za cijenu kolika jest, torba je super kvalitetna. Kvalitetnija je od one dvije što sam vam pokazala prije. Ima dva džepa sa strana za neke sitnice, i jedan pozada. Unutra ima još tri. Iako je mala, unutra je prostrana, može stati dosta stvari. Kopče sa strana su dobro urađene, ne vjerujem da će se brzo i lako uništiti. 


Ovom torbom sam jako zadovoljna i mogu vam je preporučiti.
Dostupna je još i u bordo boji.
Više detalja i cijenu pogledajte klikom OVDJE.


Sljedeća je majica koja nije iste boje kao na njihovoj stranici. Tamo je prelijepa mint boja, dok je meni došla ova boja... I to je jedino što me malo razočaralo. Voljela bih da je iste boje kao i na stranici, ali eto lijepa je i ovako, lijepa je i ova boja. Sve ostalo je uredu.


Najviše mi se sviđa materijal, topao je i nježan. Na prvoj fotografiji možete vidjeti kako izgleda iznutra, kao dekica :D Imam par takvih debelih majica i volim ih nositi zimi, tople su i nježne. Veličina je uredu, očekivala sam da će biti ovako široka, ali ja to volim. Ovakve majice su mi super za kafice i fax. Sviđa mi se što su rukavi dugi jer inače imam problem sa rukavima kada naručim nešto često mi rukavi budu malo kraći, ali ovi su uredu. Super je dužina, nije preduga, a nije ni kratka, ja ne volim kratke majice.
Ostale boje i dimenzije ove majice možete vidjeti OVDJE.


I za kraj još jedna majica, ali ova me malo više razočarala. Mislim sama sam kriva, nisam gledala mjere, nego fotografije. Bila je u ponudi za 0,01$ i zato sam je i ubacila.
Na njihovim fotografijama izgleda velika kao i ova zelena iznad, ali po mjerama je sasvim drugačije. Rukavi su oko 15 cm kraći nego kod zelene, i lijepo to piše na stranici ispod ali ja nisam gledala. Uvijek svima govorim pazi na njihove veličine u centimetrima i onda se ja najviše zeznem :D


Majica je kratka i rukavi kao što vidite i na fotografijama, ne mogu je nositi, ali poklonit ću je nekome ko je niži i mršaviji od mene :) Sve ostalo je uredu, materijal je kao i kod prethodne majice, nježan, topao i udoban za nositi, ne bocka kožu. 
Boje,veličinu i fotografije koje su mene zeznule možete pogledati OVDJE.


Ja sam zadovoljna Dresslink stranicom, samo eto treba uvijek gledati veličine u cm bilo šta da kupujete pogledajte dimenzije da se ne zeznete kao ja :)

Da li ste kupovale na Dresslink.com stranici? Kakva su vaša iskustva?

Hvala na čitanju <3

Broj komentara: 12

  1. Sve je jako lijepo.. Šteta zbog ove druge majice, ma da lijepo izgleda i tako.. Ja bih je nosila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razmisljala sam i ja da je nosim uz neku suknjicu koja ide na struk ili nesto ne znam vidjet cu kako ce ici pa mozda je ostavim :)

      Izbriši
  2. Imaju bar 2 god otkad sam vidjela ovu torbu i svidjela mi se, ali eto nikad nije dosla na red :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mint majica je prelijepa. A i torba. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majica je malo ljepsa na stranici bila, ali dobro sta je tu je :)

      Izbriši
  4. Meni je sve super ali torba mi se posebno sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Svidjaju mi se fotografije :) Prelepe stvarcice, zaista, nadam se da ce ti bas koristiti i da ces uzivati u njima! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Hocu sigurno, torbicu sam već nosila par puta super mi je :)

      Izbriši
  6. Mint majica mi se sviđa, taman će se super uklopiti u jesenske look-ove :)

    OdgovoriIzbriši