Rolnice sa sirom

Pozdrav drage djevojke :)
Danas vam pišem jedan recept za jednostavne rolnice sa sirom.



Potrebno vam je:
- kore za pitu (gibanicu) 500 gr
- mladi sir 600 gr
- 8 kašike pavlake
- 5 kašika ulja
- 6 kašika jogurta
- 2 jaja
- 2-3 kašikice (kašičice) soli


Priprema:
Prvo je potrebno napraviti preliv kojim se mažu kore.
Sjediniti 6 kašika jogurta, 5 kašika ulja, 5 kašika pavlake i jedno jaje. Mješati kašikom :D
U drugu dublju posudu umješati sir, 2 kašike pavlake, 1 jaje i so.

Kore prepoloviti na pola. Zatim uzmete jednu koru i mažete je prelivom, na nju stavite drugu polovinu kore i nju premažete prelivom. Onda stavite 2 kašike nadjeva od sira i motate rolnicu.



Rolnice stavljati u pleh na papir za pečenje.
Sa ostatkom preliva namazati rolnice i posuti susamom.




Rernu (pečnicu) zagrijati na 200° i peći oko 20-30 minuta.

I gotovo :D


Sviđaju li vam se ove rolnice? :)

Broj komentara: 10

  1. Izgleda jako ukusno i definitivno isprobavam ;) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti... bas je ukusno i jednostavno, moji ukućani ih vole :) :*

      Izbriši
  2. Divne su,ja pravim vrlo slično i jako često,moji obožavaju jesti,ja uzmem integralne kore recimo a umesto jogurta kiselo mleko,nekad dodam i malo španata u koju pa bude za svačiji ukus :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i moji ih vole jesti, baš se svima sviđaju...trebam i ja probati sa špinatom, do sad sam samo ovu kombinaciju pravila :)

      Izbriši
  3. Ovo moram da probam. Svidjaju mi se ove velike slike gde se lepo vidi kako treba urolati koru i gde staviti nadev.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zezala me svjetlost juce, bilo je oblačno i tmurno vrijeme pa sam jedva uspjela slikati da se bar koliko toliko vidi... Nadam se da će se i tebi svidjeti, meni su predobre :D

      Izbriši
  4. Njam, njam! Izgledaju preslatko, obožavam ovakve pitice i radila sam slične stvarni s raznim nadjevima (sir, meso, špinat) tako da ću sigurno isprobati recept i u ovakvoj formi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš su njam njam :D ja ih najviše volim jer se prave od gotovih kora, nisam baš vješta sa ovim domaćim korama za pitu :D :D mmm čine se zanimljive s mesom, sad si mi baš dala ideju da sledeći put pokušam sa piletinom i gljivama :D Nadam se da ce ti se svidjeti i ova moja kombinacija sa sirom :)

      Izbriši
  5. Predobro izgledaju, morat ću probati ovaj recept. Ja bi mogla sate i dane provesti čitajući recepte i gledajući slike hrane na pinterestu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, odlične su :D Joj ja pinterest nikako ne volim :/ ali zato po netu gledam recepte i slike i odmah ogladnim :D

      Izbriši