Floral dresses


Cvjetni uzorak mi je oduvijek bio drag i lijep, a posebno na ljetnim haljinicama. U posljednje vrijeme naručila sam dvije cvjetne haljinice koje vam želim danas pokazati.
Prva je nježnija i svjetlija varijanta koja je i malo duža. Meni dođe malo ispod koljena, a visoka sam oko 173 cm. Materijal je divan, lagan i jako udoban. Haljinica lijepo stoji i od mene ima sve preporuke.
Druga haljinica je kraća od prve i još uvijek nisam sigurna da li ću je zadržati jer ne volim baš nositi kratke haljinice. Nije puno kratka, ali opet nisam sigurna. Ona je dostupna u samo jeednoj veličini, ali može se podešavati na struku, kao i ova prva, pa tako odgovara za više veličina. Ona je od malo debljeg materijala nego prva haljinica, ali je isto udobna i lijepa. Meni su stvarno obje preslatke i prezadovoljna sam, samo što bih voljela da je ova druga malo duža.
Kod za popust: ZafulChen

Haljinica - ovdje
Tamnija haljinica - ovdje









Hvala na čitanju <3

1 komentar

  1. Zaista prekrasne haljinice, idealne za tople , ljetne dane koji nam dolaze! ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši