TedHair


U prethodnom postu predstavila sam vam jedan sajt koji se bavi prodajom ekstenzija, a danas vam predstavljam njihov sestrinski sajt TedHair. TedHair je sajt koji se bavi veleprodajom ekstenzija. Prodaju ih na veliko frizerskim salonima i obećavaju odličan kvalitet raznih vrsta ekstenzija. Postoje još od 2009. godine i jako su uspješni.

Ekstenzije na ovom sajtu dostupne su u više boja, dužina, a možete birati i da li želite kovrdžave ili ravne. Veleprodaju možete pogledati u selekciji hair extension wholesale.

Sve ekstenzije na ovom sajtu napravlje su od prirodne kose, a ponudu pogledajte na virgin hair wholesale.

Ne znam koliko se kreću cijene ekstenzija na našim prostorima, ali sam primjetila da su na ovom sajtu prilično povoljne. Naravno sve zavisi od toga koliko grama vam treba i koja je dužina ekstenzija. Posjeduju razne vrste ekstenzija, ja se u to ne razumijem pa neću ni dužiti o tome, ali svakako ako su vama potrebne ili imate svoj frizerski salom i bavite se time onda vam mogu samo preporučiti da istražite ova dva sajta, pogledate recezije i videe na youtube pa možda vam budu odgovarale i uspijete nabaviti nešto što trebate. Ja sam vidjela da ih par djevojaka hvali, ali opet je najbolje da sami provjerite ako vam je to potrebno :)









Hvala na čitanju <3

1 komentar

  1. Baš sam i ja dosta čitala o njima i zaista su hvaljeni , super izgleda sve. ☺
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši