Black


Ne volim crnu boju i rijetko kad ćete vidjeti nešto crno na meni. I današnji outfit je pravi izuzetak. Ne osjećam se prijatno kada obućem nešto crno i zato to izbjegavam. Nisam zadovoljna ni kako mi stoji crna boja, ipak sam osoba koja obožava proljeće i vedrije boje, posebno pastelne nijanse i bijelu. Bukvalno u ormaru pored ova dva odjevna predmeta imam još samo crni kaput i crnu kožnu jaknicu.. Mislim da to dovoljno govori o ljubavi prema crnom :D
Ja se raspričala o crnoj boji, a ustvari vam želim pokazati ovaj plavi kardigan/džemper. 
Stigao mi je prije par dana i odličan je. Topao, mekan, sviđa mi se i boja, baš mi je lijep :) Imao je onaj čudan miris, pa sam ga prala dva puta u mašini, a prije toga je satima stojao u omekšivaću. Sad se taj miris ne osjeti. Sve u svemu ima preporuke od mene, ja sam zadovoljna :)
I majicu sam naručila, materijal je divan, stvarno je majica jako udobna, iznenadio me kvalitet. 

Link za kardigan - ovdje
Link za majicu - ovdje


Hvala na čitanju <3

4 komentara

  1. Meni je kombinacija teget i crne jako interesantna. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo mi se sviđa kombinacija, ali majica je ono što mi je odvuklo pažnju :D. Stvarno je predivna.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majica je stvarno divna i kvalitetna, super je :)

      Izbriši