Sherry London - Evening dresses


Sezona vjenčanja još uvijek traje, a to znači da su nam potrebne svečane haljine još uvijek. Bilo da ste kuma, djeveruša ili gost lijepa haljina je nama ženama obavezna :)
Sherry London online sajt za prodaju vjenčanica i raznih svečanih haljina sam spominjala i prije na blogu, ali ovaj put vam želim predstaviti neke haljine koje se meni čine prigodne za vjenčanja dragih ljudi ili za neko gala veče ako imate takvu priliku :) Uvijek se među ovakvim haljinama može pronaći i inspiracija. 
Sherry London je baziran u Londonu i garantuju odličan kvalitet. Što se isporuke tiče ima više opcija, pa sami to pogledajte jer svakome nešto drugo odgovara, a što se plaćanja tiče imaju opciju plaćanja putem Visa i Mastercard.

Ja vam želim pokazati neke svečane večernje haljine, koje na sajtu možete pronaći kao Evening dress.
Zbog lakšeg snalaženja na sajtu, ima kao podgrupa gdje možete pronaći:

Super mi je na ovoj stranici i što imaju plus size haljine jer vecinom su haljine samo za mrsave djevojke, a punijim djevojkama bude malo teze pronaći idealnu haljinu u svojoj veličini, a to nije fer i punije djevojke se ni slučajno ne trebaju osjećati zapostavljeno ili ružno kad ne mogu pronaći haljinu. Ako ste jedna od punijih djevojaka ne sramite se, imajte samopouzdanja i volite sebe uvijek! :)
Takođe postoji i opcija da sašiju haljinu po vašim mjerama koje im pošaljete, mislim da se to dodatno plati, nisam baš sigurna, ali ako se odlučite na kupovinu svakako malo istražite i pogledajte ima li kakvih sniženja i tako nekih ponuda i povoljnosti :)

Ja sam izabrala nekoliko večernjih haljina koje se meni sviđaju, a izbor je stvarno ogroman i sve su haljine lijepe na svoj način, ima nešto za svačiji ukus :)
Ispod svake haljine ću ostaviti link, pa ako nekoga zanima da može detaljnije pogledati haljinu :)









Da li vam se sviđaju Sherry London haljine? :)

Hvala na čitanju <3

Nema komentara