Ball Dresses NZ by Styledress NZ


Ljeto je vrijeme vjenčanja, krštenja, proslava i raznih drugih velikih svečanih događaja. Kada su u pitanju ti veliki događaji uvijek treba obući i nešto posebno, a nama djevojkama je to najveći problem - izabrati nešto lijepo, posebno, ali i udobno.
Ja uskoro nemam u planu ni jednu svečanu priliku, ali vjerujem da mnoge od vas imaju pa vam želim predstaviti jedan sajt gdje je veliki izbor raznih prelijepih haljina i vječanica. Meni su ovaj put za oko zapale neke divne svečane haljine koje vam želim pokazati, pa možda neka od vas počasti i obraduje sebe ili pronađe inspiraciju :)
Haljine su sa sajta http://www.styledress.co.nz/ koji postoji još od 2013. godine i na ovom sajtu možete pronaći puno haljina koje su razvrstane po kategorijama od balskih haljina, koktel, maturskih, za kume, za djeveruše, vjenčanice (kratke, duge, jednostavne, elegantne, neobične, za plažu, plus size itd) pa čak i sandale, tijare, cipele, sav nakit, torbe, ma sve dodatke koji su potrebne za mladu, čak imaju i posteljinu za bračne krevete što do sad nisam primjetila na sličnim sajtovima :)
Ja sam birala neke iz kategorije jeftinijih svečanih haljina i to Cheap Ball Dresses NZ :)
Nadam se da će vam se svidjeti moj izbor, te da ćete pronaći i za sebe neku posebnu haljinu ili bar inspiraciju <3 Klik na sliku odvest će vas pravo na link haljine na sajtu pa tu pogledajte više fotografija i sve ostalo.








Nema komentara