Sherry London - Prom and Bridesmaids dresses


Prije nekoliko mjeseci pisala sam post o divnim haljinama sa sajta Sherry London.
Sherry London je online sajt baziran u UK, a kod njih je moguće pronaći i kupiti svečane haljine (haljine za maturu, haljine za djeveruše, koktel party haljine, večernje haljine i homecoming haljine). Sajt je super urađen i sve haljine su lijepo grupisane, tako da ako neko traži naprimjer haljinu za maturu može se lako snaći i po podgrupama gdje su smještene čipkane haljine, 2016 i 2015 haljinice, dizajnerske, sexy, vintage itd, pa onda ima i za boje naprimjer ako neko želi crvenu haljinu tu kad klikne prikazivat će se samo crvene haljine itd, ima još toga, a sve možete pronaći na samom sajtu. Meni se sviđa kako su to lijepo uradili i sve razdvojili zbog lakšeg pronalska idealne haljine. 

Budući da nam je stiglo proljeće, a samim tim kreće i sezona vjenčanja, pripreme za matursko veče itd... Mislim da danas djevojke imaju mnogo više stresa oko te večeri nego što je to bilo u vrijeme kada sam ja imala maturu. Iskreno, meni je tad najveći problem bio naučiti pravilno hodati u štiklama :D Ne želim zvučati kao stara baba, ali stvarno danas je sve mnogo drugačije i djevojke su više pod stresom i sad se punoo više troši za tu jednu noć. 
Uglavnom, ja sam odlučila naći nekoliko haljina koje su meni osobno lijepe i koje bih ja izabrala za maturu ili ako bih bila nekome kuma ili djeveruša na vjenčanju. 
Nadam se da će vam se izbor svidjeti, i da ćete možda pronaći inspiraciju za svoju savršenu noć :)
Sve haljine na sajtu su trenutno na sniženju, pa se neke mogu naći povoljno.
Ukoliko želite vidjeti cijene i više fotografija neke haljine postavit ću linkove ispod svake, tako da vam je lakše snaći se :)

1. haljina ovdje - 2. haljina ovdje - 3. haljina ovdje




Nekoliko haljina za djeveruše :)




I za male princeze :)


Za više divnih haljina svakako posjetite Sherry London sajt, a za više haljina poput ovih koje sam ja izdvojila izaberite prom dresses ili bridesmaids dresses.

Maturatnice vama posebno mnogo sreće želim :)

Hvala na čitanju <3

2 komentara

  1. Divan ti je izbor...tačno se ne zna koja je ljepša :D :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju bas prelijepih haljina na sajtu, nisam znala koju staviti :D

      Izbriši